Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال در هفته سوم رقابت های لیگ بیستم باید به مصاف ماشین سازی برود.
به گزارش آریا، استقلال در حالی باید به مصاف ماشین سازی برود که در دیدار قبلی خود برابر فولاد خوزستان شکست خورده است. شکستی که حاشیه های زیادی را به همراه داشت. در آن سو ماشین سازی که در بازی اول خود شکست خورده بود، در دیدار قبلی برابر ذوب آهنی که نود دقیقه ده نفره بود، فرصت مناسبی داشت تا اولین سه امتیاز خود را کسب کند اما در دقایق پایانی یک گل دریافت کردند و پیروزی را با تساوی عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 تیم ماشین سازی از لحاظ ترکیب، کادر فنی و مدیریت برای لیگ بیستم دچار تغییرات زیادی شده است و کارشناسان معتقدند این تیم به زمان برای هماهنگی نیاز دارد. ترکیب استقلال برای بازی برابر ماشین سازی احتمالا دچار تغییراتی می شود و شاید محمود فکری حتی سیستم خود را برای این دیدار تغییر دهد.
استقلال که با پنجره بسته مسابقات را آغاز کرد، در دیدار اول با وجود برتری مقابل تیم مس رفسنجان نتوانست از خرید های جدید خود استفاده کند. پیش بینی می شود یکی از تغییراتی که در ترکیب استقلال برای این دیدار به وجود خواهد آمد مربوط به دروازه است. جایی که احتمالا رشید مظاهری جانشین سید حسین حسینی خواهد شد. دیگر تغییر مربوط به خط هافبک آبی ها می شود. پیش بینی می شود مهدی مهدی پور، خرید جدید استقلالی ها به جای فرشید اسماعیلی که به این دیدار نمی رسد، در ترکیب اصلی به میدان برود.
ابهام بعدی در خصوص خط حمله استقلالی هاست. جایی که محمود فکری پس از حاشیه هایی که به وجود آمد اجازه برگشت شیخ دیاباته به تمرینات را داد و مهاجم اهل مالی شانس حضور در مقابل ماشین سازی را دارد. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که شیخ دیاباته هنوز آماده انجام بازی 90 دقیقه ای نیست و فکری احتمالا بازهم از زوج ارسلان مطهری - مهدی قائدی استفاده می کند.
مهدی مهدی پور برای بازی با ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر در ترکیب اصلی استقلال بازی خواهد کرد. مهدی مهدی پور در فصل نقل و انتقالات با استقلال قرارداد امضا کرد تا به نوعی جانشین علی کریمی در این تیم شود. بازیکنی که فصل قبل نمایش درخشانی در ترکیب ذوب آهن داشت. ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا و البته بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باعث شد مهدی پور در دو هفته اول نتواند برای استقلال بازی کند. اما حالا مصدومیت فرشید اسماعیلی و از دست دادن بازی با ماشین سازی باعث شده تا محمود فکری تصمیم بگیرد در این بازی از مهدی مهدی پور در ترکیب اصلی استفاده کند.
با این حساب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهدی پور در بازی فردا کنار فرشید باقری، مسعود ریگی و آرش رضاوند خط هافبک استقلال را تشکیل می دهند. در این بین فکری امیدوار است مهدی پور با درخشش در بازی با ماشین سازی نشان دهد ارزش هزینه ای که برای او شده را داشته است.
رشید مظاهری مهم ترین خرید استقلال است اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، او در بازی با مس رفسنجان به میدان نرفت و چون حسینی در این بازی نمایش خوبی داشت، نیمکت نشینی او در بازی با فولاد هم تمدید شد. با این حال با توجه به اینکه استقلال در بازی با فولاد 2 گل دریافت کرد، حالا نوبت به رشید مظاهری رسیده که از دروازه استقلال حراست کند و او دروازه بان فیکس استقلال در بازی با ماشین سازی خواهد بود.
رشید مظاهری که پای ثابت گلرهای تیم ملی در سال های گذشته بوده، امیدوار است فردا بتواند با عملکرد خوب خیال هواداران استقلال را از دروازه راحت کند. البته این موضوع پایان کار سیدحسین حسینی نخواهد بود و این بازیکن فردا را روی نیمکت خواهد نشست ولی این شانس را دارد تا در بازی های بعدی جای خود را در درون دروازه استقلال پس بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی بازی با ماشین سازی مهدی مهدی پور رشید مظاهری مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی