Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:24:13 GMT

پیش بینی هوای فردای البرز

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۳۹۱۴

پیش بینی هوای فردای البرز

آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با مه آلودگی هوا و بارش پراکنده برای فردای البرز است.

او افزود: فردا شاهد یخبندان صبحگاهی در البرز خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: کمینه دمای هوای فردای استان البرز پنج درجه سانتی گراد و بیشینه هوای آن یازده درجه سانتی گراد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د.خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی

فاطمه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی تا روز پنجشنبه با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به تدریج از فردا شب و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تقویت و گسترش ناپایداری‌ها گاهی وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع روان آب در استان قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: به لحاظ دمایی تا فردا صبح روند افزایشی دما در استان ادامه داشته و هوا گرم‌تر می‌شود.


زارعی با بیان اینکه با توجه به شرایط ناپایداری جوی هشدار سطح زرد هواشناسی در استان صادر شده است، یادآور شد: بر این اساس پرهیز از سفرهای غیر ضرور، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مراقبت از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان، جابجایی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با حداقل دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با حداکثر دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نوسانات دمایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی بیرجند ۲۰ درجه سلسیوس بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش را نشان می‌دهد.

کد خبر 6084975

دیگر خبرها

  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت