Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@03:15:44 GMT

(تصویر) آقای گل پرسپولیسی‌ها در تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۲۶۲

(تصویر) آقای گل پرسپولیسی‌ها در تمرین استقلال

ستاره سابق خط حمله پرسپولیس در تمرین تیم استقلال حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود فکری که روز‌های پر حاشیه‌ای را بعد از شکست مقابل فولاد پشت سر گذاشته، در شرایطی آخرین تمرین خود را در استادیوم غدیر تهران دنبال کرد که فرشاد پیوس و تیمش نیز در این محل حاضر بودند. فرشاد پیوس در پایان تمرین استقلال و در شرایطی که ویستاتوربین را مهیای تمرین می‌کرد، با استقبال سرمربی آبی‌ها و اعضای کادرفنی‌اش مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه برخورد گرم فرشاد پیوس و آرش برهانی بود. آقای گل‌های سابق استقلال و پرسپولیس خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند و پیشکسوت پرسپولیس برای برهانی در فاز تازه دوران فوتبالی‌اش با حضور روی نیمکت مربی استقلال، آرزوی موفقیت کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرشاد پیوس آرش برهانی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • عکس زیرخاکی از دو پرسپولیسی که آسمانی شدند + عکس
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت