Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@20:13:27 GMT

افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۲۸۴

افتتاح سه سایت مخابراتی در جنوب فارس

ایسنا/فارس سه سایت مخابراتی در ۲ روستا و یک شهرک در شهرستان مُهر در جنوب فارس با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: بیش از پنج میلیارد تومان برای احداث این سه سایت واقع در روستاهای چاهو، زیغان و شهرک امام خمینی شهرستان مهر از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، مهرداد سهرابی افزود: ۹۱ واحد آموزشی در شهرستان مهر با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان هوشمندسازی شده که علاوه بر توزیع مودم رایگان، اینترنت یکساله رایگان نیز دریافت کرده اند.

او گفت: رومینگ بین اپراتوری ۹ سایت روستایی این شهرستان شامل شهرک امام خمینی، جاه بیدو، چاه کبگان، قدمان، قلعه سرگاه، نوآباد، کریم آباد، کارون و چاه دروا نیز برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس درباره پوشش جاده‌ای محور اتوبان پارسیان_پارس جنوبی گفت: از محل اعتبارات وزارت ارتباطات، شرکت ایرانسل نیز اقدام به ایجاد یک سایت کرده که تا پایان آذرماه افتتاح خواهد شد.

سهرابی بیان کرد: حد فاصل محور گله‌دار به دارالمیزان نیاز به راه‌اندازی یک سایت ارتباطی است که مکان یابی آن انجام شده و به زودی عملیات احدث آن نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اینترنت روستایی فارس شبکه مخابراتی ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشتند اظهار کرد: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارتهای بالینی و شبیه ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امدادسلامت نوروزی افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت پایان ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کرده‌اند.

کد خبر 6063963

دیگر خبرها

  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد