Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسولو با روبرتو دی زربی، تیم شگفتی ساز فصل 2020/21 سری آ بوده است. ساسولو تا پایان هفته هشتم با 18 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

دی زربی در مصاحبه با برنامه تیکی تاکا گفت:

ژرمی بوگا و مانوئل لوکاتلی را وقتی خیلی جوان بودند به ساسولو آوردیم و حالا آنها از سرمایه های مهم باشگاه هستند. لوکاتلی از هر نظر هافبک کاملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومنیکو براردی در دو مقطع شانس حضور در یوونتوس را رد کرد. دی زربی در این مورد افزود:

همه چیز به خواسته بازیکن بستگی دارد. او می خواهد از فوتبال لذت ببرد و سرگرم شود. براردی را بعد از هر جلسه تمرینی باید از زمین خارج کنم و دقیقا همچون بچه ای است که به پارک می رود. اگر عدم انتقال به یوونتوس، خواسته او بوده پس تصمیم درستی گرفته است. اگر هم به دنبال جاه طلبی و موقعیتی بهتر در دوران حرفه ای خود بود، اشتباه کرده است.

ساسولو مدعی فتح اسکودتو نیست. هدف ما کسب سهمیه مسابقات اروپایی است.

همچنین بخوانید:

روبرتو دی زربی: فقط مسی در امر دریبل زنی بهتر از بوگا کار می کند؛ لوکاتلی بهترین هافبک ایتالیا است جادوی روبرتو دی زربی؛ ساسولو بدون براردی و کاپوتو، ناپولی را شکست داد و به رتبه دوم سری آ صعود کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روبرتو دی زربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • (ویدیو) مهم‌ترین خواسته مردم سمنان از دولت چه بود؟
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال