Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@03:58:13 GMT

وعده مهم ابراهیم شکوری به یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۳۹۷

وعده مهم ابراهیم شکوری به یحیی گل محمدی

کادر فنی پرسپولیس با وجود تغییرات مدیریتی باشگاه، همچنان بابت کمبود برخی امکانات تمرینی این تیم گلایه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا همچنان با نبود برخی اقلام در زمین تمرین خود روبروست.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در دوران مدیریت مهدی رسول پناه خواهان رسیدگی به این موضوع شده بود با استعفای وی و حضور جعفر سمیعی در مقام مدیرعاملی همچنان منتظر تهیه پوشاک اعضای تیم و کالاهای مربوط به تمرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوهای اخیر خود با گل محمدی به وی قول داد هر چه سریع‌تر درخواست‌های او را در این زمینه تامین خواهد کرد تا سرخپوشان پایتخت کمترین مشکل را در مسیر آماده سازی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ داشته باشند. شکوری همچنین پرداخت پول به بازیکنان را اولویت باشگاه عنوان کرده تا مانع از اعتراض علنی سرخ‌ها به دیرکرد در پرداخت قسط اول قراردادهای فصل جاری برخی از بازیکنان شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در کشور قطر با قهرمان منطقه شرق برگزار می‌کند.

شایان ذکر است دیدارهای منطقه شرق آسیا در حال برگزاری در دوحه قطر است تا تکلیف حریف پرسپولیس در فینال مشخص شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده، علیزاده و دادمرز به دیدار فینال راه یافتند/عبدی و محمدی به رده بندی رفتند

به گزرش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت.


مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست عجیب دادمرز در فینال/ محمدی برنز گرفت
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی
  • میرزازاده، علیزاده و دادمرز به دیدار فینال راه یافتند/عبدی و محمدی به رده بندی رفتند
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد