Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:03:15 GMT

دستگيري ٣ سارق حرفه ای در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۴۲۰

دستگيري ٣ سارق حرفه ای در خرمشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه‌ای ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی طی ٧٢ ساعت گذشته در چند عملیات غافلگیرانه ٣ سارق حرفه‌ای را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ٢٩ فقره انواع سرقت از قبیل: منزل، مغازه، سیم برق، خودرو، وسایل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

موسوی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 6086373

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر