Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو عضو ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر سقوط یک هواپیمای آموزشی کشته شدند.

به گزارش برنا، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز سه شنبه ۲۴ نوامبر (۴ آذر) یک افسر نیروی هوایی و یک سرباز بر اثر سقوط هواپیما در جنوب (سرزمین‌های اشغالی) کشته شدند.

بر اساس اعلام نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی این افسر نیروی هوایی در حال آموزش به یک سرباز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری ظهر امروز سه شنبه خبر داده بودند که یک فروند هواپیمای کوچک اسرائیلی در منطقه «راهط» واقع در «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی سقوط کرده است.

 روز یکشنبه نیز یک سرباز رژیم صهیونیستی به علت عدم توانایی در کنترل یک فروند تانک مرکاوا، آن را واژگون کرد.

همچنین اوایل ماه نوامبر، یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی که با گاز اشک آور قصد هدف قرار دادن معترضان فلسطینی را داشت در نتیجه عدم مهارت‌های اولیه این گاز اشک آور را داخل خودروی زرهی که خود در آن حضور داشت، انداخت و به شدت آسیب دید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نیروی هوایی یک سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری در خصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 6080735 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • چرا ایران «نقب» را هدف قرار دارد؟
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • حمله اسرائیل به ۲ خودرو در لبنان/ ۲ نفر کشته شدند
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)