Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

ظهر روز سه شنبه بود که مهدی تارتار به طور ناگهانی و با بیان این موضوع که تفکرات تاکتیکی اش با نفرات کنونی پیکان همخوانی ندارد، از سمتش در این تیم به طور شفاهی کناره گیری کرد.

بعد از این اتفاق مدیران باشگاه پیکان طی صحبت هایی که داشتند با کناره گیری مهدی تارتار مخالفت کردند و خواهان بازگشت او شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو اعضای هیات مدیره باشگاه نیز به طور رسمی با جدایی تارتار مخالفت کردند تا این مربی در سمتش باقی بماند و کارش را دنبال کند.

بر اساس صحبت های انجام شده با تارتار از سوی مدیران باشگاه، او فردا در تمرین پیکان حضور پیدا می کند و در سفر به اصفهان برای دیدار با ذوب آهن نیز تیمش را همراهی خواهد کرد. همچنین دستیاران مهدی تارتار نیز که با استعفای او کناره گیری کرده بودند، کارشان را ادامه خواهند داد.

گفتنی است؛ دیدار ذوب آهن و پیکان تهران از ساعت 16:20 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهدی تارتار مهدی تارتار باشگاه پیکان ذوب آهن مهدی تارتار استعفای تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره