Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@08:02:31 GMT

ماجرای شوخی پیروانی با کنعانی زادگان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۴۶۰

 به گزارش جام نیوز، دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید که در این دیدار محمد حسین کنعانی زادگان توانست به زیرکی یک پنالتی را به نفع تیمش بگیرد و این پنالتی با ضربه سیامک نعمتی تبدیل به تک گل این دیدار شد.

 

حاشیه جالب این پنالتی صحنه ای بود که توسط کارگردان تلویزیونی شکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صحنه افشین پیروانی نکته ای را به کنعانی زادگان گفت که باعث خنده این مدافع شد. کنعانی زادگان در مصاحبه اخیرش با خبرورزشی در این خصوص هم صحبت کرد هرچند خیلی مایل به باز کردن این ماجرا نبود.

 

مدافع پرسپولیس در این خصوص گفت: «افشین‌خان با من شوخی کرد اما شما که نمی‌خواهید من اصل شوخی را بگویم؟ (‌خودش ادامه می‌دهد) البته نمی‌گویم ولی انصافاً آقای پیروانی رابطه خوبی با اغلب بازیکنان دارد و ما یک تیم صمیمی و باصفا هستیم. حرمت‌ها سر جایش است و به موقع هم شوخی می‌کنیم. خوشحالم در چنین تیمی توپ می‌زنم.»

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان نیوز بازیکن پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی بارسلونا به میدان رفت و در یک بازی جذاب و پر گل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

یکی از صحنه‌های جنجالی این بازی مربوط به پنالتی‌ای بود که روی واسکز انجام شد و اعتراض بازیکنان و کادر فنی بارسا را به همراه داشت که معتقد بودند خطایی روی این بازیکن انجام نشده و لزومی به اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میزبان نبود اما در نهایت وینیسیوس جونیور آن را به گل تبدیل کرد. 

واسکز پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «این صحنه قطعا پنالتی بود و هیچ تردیدی در این باره وجود دارد. من توپ را رو به عقب برگرداندم و کوبارسی پای من را زد که تصمیم داور درست بود.»

او درباره شرایط بازی برابر بارسا و اختلاف امتیاز فاحش در صدر جدول گفت: «فکر می‌کنم تفاوت‌ها درباره کار ما به خوبی همه چیز را مشخص می‌کند. ما فصل بسیار خوبی در لالیگا داشتیم و در مسیر درستی قرار داریم که برایمان بسیار مهم است. 

از این که توانستم در این بازی به تیم کمک کنم بسیار خوشحال هستم. امروز همه چیز خیلی خوب پیش رفت و این پیروزی برای همه مهم است. در حال حاضر به آینده و تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی کمک به تیم تا پایان فصل است.»

دیگر خبرها

  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد