Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر بازی خانگی تیمش مقابل رئال مادرید در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به یک فینال تشبیه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل رئال مادرید در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزای شهر میلان گفت: برای ما این بازی حکم یک فینال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از باخت بازی قبل در مادرید و دو تساوی قبل از آن، ما راه‌های زیادی برای صعود به مرحله بعدی نداریم. بازی فردا شب بازی سختی خواهد بود. می‌دانیم رئال چه تیمی است و تاریخ اخیر آنها هم گویای همه چیز هست اما اگر بخواهیم می‌توانیم شکست‌شان دهیم و این را در بازی قبلی هم ثابت کردیم. می‌توانیم خوب بازی کنیم به شرط اینکه رویکردمان همراه با تواضع و تمرکز باشد. باید این بازی را ببریم و جز این هم چیزی از ما انتظار نمی‌رود. هر کسی باید مسئولیت را برعهده بگیرد، من، تیم و باشگاه. اگر تا الان نتوانسته‌ایم پیروز شویم معنایش این نیست که در ادامه بازی‌ها هم این اتفاق رخ نخواهد داد. به نظرم لازم است که برخی چیزها را بازبینی کنیم.

غیبت 3 بازیکن رئال مادرید در مصاف با اینتر

 

کونته درباره نبود تعدادی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید از جمله سرخیو راموس، کریم بنزما و فدریکو والورده هم گفت: من فکر نمی‌کنم که رئال مادرید به خاطر این موضوع زانوی غم بغل بگیرد.آنها بدون این بازیکنان هم تیمی کامل و قوی دارند. اینکه خیلی‌ها مدام به غایبان رئال مادرید برای این بازی اشاره می‌کنند باعث خنده من می‌شود. ما سعی می‌کنیم که بازی را ببریم و نتیجه‌ای عالی بگیریم. فکر هم نمی‌کنم جز این راهی داشته باشیم. سه بازی دیگر مانده و من فکر می‌کنم که ما برای صعود باید از این سه بازی 7 امتیاز بگیریم البته اگر مجبور نشویم که همه آنها را ببریم. فکر می‌کنم که گروه ما سخت‌ترین گروه در میان تمامی گروه‌های این فصل است اما ما با توجه به عملکردی که در بازی‌های قبلی‌مان ارائه کردیم استحقاق کسب امتیازات بیشتری را داشته‌ایم.

تیم‌‌های فوتبال اینتر و رئال مادرید امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید آنتونیو کونته اینترمیلان رئال مادرید آنتونیو کونته اینترمیلان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی که با روحیه خوب ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از منچسترسیتی و همچنین خیال راحت به دلیل اختلاف هشت امتیازی با بارسلونا رده دومی در جدول، گام به این مسابقه گذاشته بودند، خیلی زود دروازه شان باز شد و کریستنسن با ضربه سر روی ارسال کرنر گل نخست بارسا را به ثمر رساند. در دقیقه روی حرکت زیبای لوکاس وازکز داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید دمید و وینیسوس جونیور بازی را به تساوی کشاند.

بارسا که برای زنده ماندن شانس قهرمانی اش، نیاز به پیروزی در این بازی داشت، در دقیقه ۶۹ گل دوم را هم زد. ضربه پای چپ قوس‌دار یامال با دخالت تورس همراه شد، اما لونین ابتدا آن را مهار کرد که دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فرمین لوپز فرود آمد تا این بازیکن کار آسانی در مقابل دروازه رئال داشته باشد. اما رئال باز هم خیلی زود کار را به تساوی کشاند و این بار وازکز روی سانتر خوب وینیسیوس گل دوم رئال را زد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۱ جود بلینگام گل سوم را هم برای رئال به ثمر رساند تا در اولین فصلش با پیراهن رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت ال کلاسیکو گلزنی کرده باشد.

با این پیروزی اختلاف رئال و بارسلونا در رتبه‌های اول و دوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و رقابت بر سر قهرمانی تقریبا به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم