Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@15:37:02 GMT

گران‌ترین بازیکن ایران کیست؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۵۰۸

 به گزارش جام نیوز، در پی تغییر و تحولات دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و غیبت چندین بازیکن تأثیرگذار از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، سامان قدوس و... در اردوی ایران، ارزش این تیم از دوران حضور مالک ویلموتس هم کمتر شد. طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت و براساس آخرین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، تیم اسکوچیچ از سوی ترانسفرمارکت ۲۵٫۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است که به نسبت دوران ویلموتس و کی‌روش کاهش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در دوران سرمربیگری ویلموتس ارزشی حدود ۴۵ میلیون یورو و در زمان مربیگری کی‌روش ۵۸٫۱ میلیون یورو ارزش داشت که بیش از دو برابر ارزش کنونی تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ است. البته مشخص است که این کاهش ارزش‌گذاری تیم ملی از سوی ترانسفرمارکت، به علت حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و غیبت بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران در تیم‌های زنیت، پورتو و برایتون است.

 

گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم ملی

در این ارزش‌گذاری، کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، بازیکنان ملی‌پوش شارلوا با ۴ میلیون یورو در صدر جدول قرار دارند. میلاد محمدی با ۲٫۸ میلیون یورو، مجید حسینی با ۱٫۷ میلیون یورو و امیر عابدزاده با ۱٫۳ میلیون یورو در رده سوم تا پنجم گران‌ترین بازیکنان تیم ملی قرار دارند. در این فهرست عارف غلامی، اکبر ایمانی، مهدی قایدی، سعید عزت‌اللهی و مهدی شیری پنج بازیکن انتهایی این فهرست هستند که به علت شرایط سنی و تیمی خود از ارزش کمتری برخوردار هستند. طبق بررسی سایت ترانسفرمارکت، تیم‌های ملی کره‌جنوبی با ۱۳۴ میلیون یورو، ژاپن با ۱۰۳ میلیون یورو، استرالیا با ۴۳٫۵ میلیون یورو و... ارزشمندتر از تیم ملی ایران هستند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سامان قدوس رامین رضاییان مهدی طارمی علیرضا بیرانوند سردار آزمون بازیکنان علیرضا جهانبخش ارزان ترین تیم ملی گران ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!