Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با رئیس قوه قضائیه، احسان ارکانی ضمن تاکید بر لزوم تقویت ارتباط بین قوه قضاییه و قوه مقننه، با اشاره به تعارض بین حقوق مردم و منافع دستگاه‌های اجرایی در پرونده‌های مختلف، تصریح نمود که این تعارض نباید همواره یکطرفه و به نفع دولت در مراجع قضایی یا حقوقی نظیر دیوان عدالت اداری تفسیر شود و حقوق مردم عادی بعلت عدم اطلاع از فرآیندهای حقوقی، واهمه از پیگیری قضایی دربرابر نفوذ دستگاه‌های اجرایی یا ناتوانی از پرداخت هزینه‌های سنگین وکالت تضییع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده نیشابور و فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی منافع خود را بالاتر از حقوق متقابل مردم دنبال می‌کنند و معمولا حتی از کوچکترین انعطاف در تقابل منافع خود با مردم برخوردار نیستند ولی برعکس اگر از ناحیه کوتاهی و اهمال و قصور این دستگاه ها و سازمان‌ها، ضرر و زیانی متوجه حقوق مردم و سرمایه آنان گردد بندرت پاسخگو هستند.
وی در این جلسه مجددا موضوع پیگیری عادلانه حقوق مردم در روستای حسین‌آباد جنگل نیشابور در تعارض با املاک آستان قدس را مطرح نمود که ریاست قوه قضاییه دستور تسریع در رسیدگی را صادر نمودند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حقوق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ لیلا محرابی دهیار روستای ملی حصیر بافی فشتکه با بیان اینکه ۲ هزار نفر از اهالی این روستا در حرفه حصیر بافی فعالیت دارند، افزود: این هنرمندان صنایع دستی با بافت انواع محصولات حصیر و فروش آن سالانه ۸۰ میلیارد ریال به اقتصاد استان گیلان کمک می‌کنند.

لیلا محرابی تصریح کرد: زنان و مردان این روستا با حصیر کلاه، زیرانداز، مبلمان و وسایل تزیینی درست می‌کنند و همه اهالی در کنار هم به کار حصیر بافی مشغولند.

دهیار روستای ملی حصیر بافی فشتکه با بیان اینکه ۷۰۰ خانوار ساکن در فشتکه، ۵۰۰ خانوار به بافت حصیر مشغولند افزود: موزه ملی حصیر روستای فشتکه در شهرستان خمام قراردارد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • ماجرای شکستگی لوله و هدر رفت آب این بار در روستای مله کبود + فیلم
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید