Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال رن فرانسه و چلسی انگلیس از ساعت ۲۱:۲۵ امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود چلسی به پایان رسید.

این بازی از ابتدا، پایاپای دنبال می‌شد و ۲ تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۲۲ "هودسون اودوی" روی پاس "مونت" گل اول چلسی را به ثمر رساند. نیمه اول با همین یک گل به سود چلسی به پایان رسید.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان رن برای زدن گل مساوی بیشتر شد و حملاتی را روی دروازه چلسی ترتیب دادند. حملات رنسی‌ها در دقیقه ۸۵ به ثمر نشست و "سهرو گویراسی" گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

درحالی که همه این دیدار را تمام شده می‌دانستند، اما "اولیویه ژیرو" در دقیقه اول از وقت‌های اضافی نیمه دوم، گل دوم آبی پوشان لندنی را به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود چلسی به پایان برسد.

چلسی با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول گروه E جایگاهش را مستحکم کرد. علاوه بر تثبیت صدر نشینی، صعود شاگردان لمپارد به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم قطعی شد.

تیم رن با یک امتیاز از ۴ بازی شانس صعود به دور حذفی را از دست داد و برای کسب سهمیه لیگ اروپا باید با تیم کراسنودار بجنگد.

بیشتر بخوانید

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا/ یاران آزمون به دنبال اولین پیروزی/ دیدار انتقامی پاریسی‌ها و منچستری‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا چلسی انگلیس دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، مهدی کریمی (2 بار) و علی اصغر حسن‌زاده در این بازی برای ایران گل زدند.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899104

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم