Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@15:17:43 GMT

آخرین آمار از نتایج انتخابات آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۵۷۵

آخرین آمار از نتایج انتخابات آمریکا

نتایج شمارش آرای انتخابات آمریکا نشان می‌دهد که تعداد آرای نامزد حزب دموکرات از ۸۰ میلیون رای فراتر رفته است.

به گزارش فارس، در حالی که شمارش آرا در برخی ایالت‌های آمریکا همچنان ادامه دارد، تعداد آرای «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات از ۸۰ میلیون رای فراتر رفته است.

بر اساس آمار پایگاه «کوک پلتیکال ریپورت» بایدن تا کنون ۸۰،۰۳۳،۹۹۶ رای بدست آورده که ۵۱ درصد از کل آرای اخذ شده را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید نیز تا کنون ۷۳،۸۷۸،۹۰۷ رای بدست آورده که ۴۷.۱ درصد از کل آرا به شمار می‌آید.

تا کنون نتایج انتخابات در ایالت‌های داکوتای شمالی، اوکلاهما، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی، یوتاه، ورمونت، ویرجینیا و وایومینگ مورد تایید قرار گرفته و نتیجه بقیه ایالت‌ها نیز منتظر تایید است.

سازمان خدمات عمومی آمریکا روز دوشنبه در نامه‌ای که به رویت ای‌بی‌سی‌نیوز رسیده به تیم «جو بایدن» گفته که به نظر می‌رسد که او در انتخابات برنده شده است. «امیل مورفی» رئیس این سازمان به بایدن گفته می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

دونالد ترامپ دقایقی بعد از انتشار این خبر در توئیتر صحت این موضوع را تأیید کرده بود. او در توئیتر نوشت: «می‌خواهم از امیلی مورفی، رئیس سازمان خدمات عمومی به خاطر فداکاری سرسختانه و وفاداری‌اش به کشورمان تشکر کنم. او مورد آزار، تهدید و سوءاستفاده قرار گرفته است و من نمی‌خواهم شاهد وقوع این اتفاقات برای او، خانواده‌اش و کارکنان سازمان خدمات عمومی باشم. پرونده ما با قدرت ادامه دارد و ما این مبارزه خوب را ادامه می‌دهیم و معتقدم که پیروز می‌شویم. با وجود این، من در راستای منافع کشورم، توصیه کرده‌ام که امیلی و تیم او کار‌های لازم در خصوص پروتکل‌های اولیه را انجام دهند و به تیم خودم هم گفته‌ام همین کار را انجام دهند.»

در پی این بیانیه تیم انتقال قدرت جو بایدن اعلام کرد اکنون که «سازمان خدمات عمومی آمریکا» پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرده، اعضای این تیم طی روز‌های آتی با مقام‌های دولت فدرال دیدار خواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ۲۰ ۲۰ آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ سازمان خدمات عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن سه‌شنبه در گافی جدید شهر بندری حیفا در فلسطین اشغالی را با رفح آخرین پناهگاه آوارگان جنگ در غزه اشتباه گرفت.

رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا که در تلاش برای جلب حمایت رای‌دهندگان آمریکایی حامی فلسطین است که در ماه‌های اخیر بار‌ها معترض حمایت او از حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند، سه‌شنبه در مصاحبه‌ای گفت «اول این که با آنها (اسرائیلی‌ها) دیدار‌هایی داشته‌ام. دوم این که برای آنها روشن کردم که باید میزان غذا، آب و خدمات بهداشتی که به غزه وارد می‌شود را افزایش دهیم».

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو



او سپس در حالی که به نظر می‌رسید قصدش رفح بوده، گفت که «و برای اسرائیلی‌ها روشن کردم که به حیفا نروید».

تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی بایدن را به خاطر این گاف مورد تمسخر قرار دادند.

سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی دیوید فریدمن در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت «فکر می‌کنم اسرائیل باید تقاضای بایدن برای حمله نکردن به حیفا را بپذیرد».

نماینده سابق مجلس ایالتی نیویورک داو هیکیند هم گاف بایدن را به شدت خجالت‌آور خواند. بسیاری از کاربران هم بار دیگر موضوع زوال شناختی بایدن را داغ کردند.

نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس که در ماه فوریه منتشر شد، نشان داد که ۸۶ درصد بزرگسالان آمریکایی معتقدند بایدن برای دور دیگر ریاست‌جمهوری بسیار پیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای مهمات بیشتر
  • هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • گاف جدید بایدن: به اسرائیلی‌ها گفتم به حیفا حمله نکنید!+ فیلم
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • بکش اما خطا نکن!
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند