Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در سومین جلسه ستاد "زندگی با کرونا" گفت: طرح 3070 که  ارائه 30 خدمت بیمه ای به شکل غیرحضوری برای کاهش 70 میلیون بار مراجعه است از مهمترین برنامه های امسال این سازمان است که در روزهای اخیر تعدادی از این خدمات رونمایی شده و تا پایان سال مابقی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هر خدمتی که غیرحضوری شود و نیاز به مراجعه به شعب را کاهش دهد اقدام موثر در جهت افزایش رضایتمندی بیمه شدگان است و همچنین برای پیشگیری از شیوع کرونا اثرگذار است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اقدامات بخش درمان این سازمان در مواجهه با کرونا اشاره کرد و گفت: مراکز درمانی این سازمان محدودیتی برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی قائل نیستند. از حداکثر ظرفیت برای ارائه خدمات به بیماران کرونا استفاده می کنیم .

وی با اشاره به تقویت مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش دستگاههای اکسیژن ساز بیمارستان ها یکی از این اقدامات است. همچنین مقرر شده است 200 عدد دستگاه ونتیلاتور نیز خریداری و به بیمارستان ها تحویل داده شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: وعده داده بودیم که تا پایان سال 551 تخت به تخت های مراکز درمانی این سازمان افزوده می شود که در آذر امسال 138 تخت به ظرفیت تخت های بیمارستان ها اضافه می شود که 36 تخت آن از نوع ویژه است که برای درمان بیماران مبتلا به کرونا ضروری است.

سالاری ادامه داد: بخش های درمان مستقیم و غیرمستقیم این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان با تمام توان تلاش می کنند. در بخش پرداخت مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تا پایان مهر با این مراکز تسویه کردیم که در تاریخ این سازمان بی سابقه است.

دکتر امیرعباس منوچهری، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت:  15 درصد مراجعین کرونایی در بخش های ویژه این سازمان بستری هستند و 78 درصد کل بستری شدگان بیمه شده این سازمان هستند.

دکتر منوچهری با اشاره با افزایش تخت های بستری تا پایان سال افزود: عمده تخت ها مربوط به استان های محروم است .

 

اخبار مرتبط تاریخ واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد+جدول جزئیات طرح جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی/ بیمه کرونا در فهرست خدمات جدید حداقل حقوق یک بازنشسته باید چقدر باشد؟/ همسان‌سازی در حوزه تامین اجتماعی موضوعی غیرمرتبط و ناهمگن است استفاده حداکثری تامین اجتماعی از توان خود برای درمان بیماران کرونایی نحوه دریافت مشاوره رایگان برای کارگران/تشریح چگونگی انتقال سوابق بیمه به تامین اجتماعی بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار ورود قوه مقننه به موضوع همسان‌سازی شدند دولت حداقل ۱۸ هزار میلیارد تومان دیگر به تامین اجتماعی پرداخت کند/ لزوم سرمایه گذاری برای تداوم همسان سازی در سالهای آینده

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 تامین اجتماعی مصطفی سالاری بیماران کرونایی بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 سازمان تامین اجتماعی بیماران کرونا بیمارستان ها تا پایان تخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: دو سازمان بیمه گر بیش از ۲۶ همت بدهی به داروخانه‌ها دارند و مدت بدهی‌های این بیمه‌ها به بیش از ۱۰ ماه رسیده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   احمدی ادامه داد: آخرین پرداخت‌های سازمان‌های بیمه گر مربوط اواسط سال قبل است. این در حالی است که سازمان غذا و دارو یک ماه قبل از کاهش کمبود‌های دارویی صحبت کرد رئیس اداره پایش مصرف دارو غذا و دارو در این باره گفت: کاهش ۶۷ درصدی در کمبود‌های دارویی داریم و از ۱۴۶ قلم دارو که کمبود داشت به ۱۱۲ قلم دارو رسیده ایم. همچنین در این هفته­ سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در خصوص علل کمبود دارو در کشور گفت: بخش کمی از پوشش ما به تفاوت ارز دارو از بیمه‌ها پرداخت شده که در بروز کمبود‌های دارویی نقش مستقیم دارد موضوعی که به تامین منابع آن از بانک مرکزی هم در بروز آن تاثیر داشته است.

دیگر خبرها

  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند