Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:51:41 GMT

ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۶۵۹

ضارب سرپرست آموزش و پرورش قرچک دستگیر شد

سردار کیومرث عزیزی شامگاه سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از ظهر دیروز و در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و مجروحیت سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک،  ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی پلیس مشخص شد که فردی با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، در یک اقدام مجرمانه ضمن درگیری، با شلیک چند گلوله موجب مجروحیت سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان شده به سرعت از محل متواری می‌شود و مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی گفت: از نخستین لحظات وقوع این حادثه، پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی ضمن هماهنگی کامل با مراجع قضائی نسبت به پیگیری و شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم متواری اقدام کرد که با تلاش‌های صورت گرفته، این فرد ساعتی پیش در منطقه‌ای خارج از شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: جزئیات بیشتر این حادثه متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روز گذشته، روح الله زنجیرانی فراهانی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک توسط یک ضارب مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت که بلافاصله به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
حال عمومی وی از سوی نزدیکان مساعد اعلام شده است.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است و بیش از سه هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به کار می‌باشند.

برچسب‌ها سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران شهرستان بهارستان اصناف محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران شهرستان بهارستان اصناف محدودیت های کرونا سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران شهرستان بهارستان اصناف محدودیت های کرونا اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • سپاه نهادی مکتبی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان