Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@18:53:41 GMT

طرز تهیه اسموتی خرمالو

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۷۸۸

طرز تهیه اسموتی خرمالو

به گزارش جام جم آنلاین طرز تهیه اسموتی بی نظیر خرمالو


مواد لازم:

خرمالوی رسیده 2 عدد

مغز بادام 30 گرم

زنجبیل تازه یک تکه کوچک مربعی به ابعاد 1 سانتی متر

عسل یا شکر 1 قاشق غذاخوری

شیر 1/2 پیمانه + 1/4 پیمانه در صورت لزوم

یخ خرد شده 1/2 پیمانه

طرز تهیه:

خرمالو‌ها را شسته و پوست نازک آن‌ها را بگیرید.

پوست زنجبیل را نیز بگیرید و سپس آن را به چند تکه کوچک‌تر برش بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمالو را به همراه مغز بادام و زنجبیل در مخلوط کن بریزید، سپس ۱/۲ فنجان شیر، عسل و یخ را به آن اضافه کنید.

مخلوط کن را روشن کنید و صبر کنید تا مواد کاملا مخلوط و یکدست شوند.

اگر اسموتی خیلی غلیظ بود، ۱/۴ فنجان شیر به آن اضافه کنید تا رقیق‌تر شود.

اسموتی را در لیوان سرو بریزید، روی آن را با پودر مغز بادام تزیین کرده و به صورت خنک میل کنید



نکات مهم

برای تهیه اسموتی از خرمالوی کاملا رسیده استفاده کنید تا نوشیدنی شما گس مزه نشود.

به جای زنجبیل می‌توانید از ۱/۴ قاشق چایخوری پودر دارچین یا وانیل در این اسموتی استفاده کنید.

در صورت تمایل می‌توانید به جای عسل از شکر استفاده کنید
.
اگر مایل بودید می‌توانید یکی دو اسکوپ بستنی وانیلی به اسموتی اضافه کنید. بستنی را می‌توانید با بقیه مواد میکس کرده یا آن را روی اسموتی قرار دهید.

در صورت تمایل می‌توانید مخلوط موز و خرمالو را به نسبت مساوی در تهیه این اسموتی به کار برید.

مقدار شکر یا عسل را می‌توانید بسته به ذائقه خود یا میزان شیرینی میوه مورد استفاده، تغییر دهید.

اسموتی خوش‌عطر خرمالو را می‌توانید با خامه فرم گرفته تزیین کنید و به عنوان یک نوشیدنی مجلسی مورد استفاده قرار دهید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اسموتی خرمالو پاییزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادگیری زبان فرانسوی

اگر قصد بازدید از پاریس یا مهاجرت به یک کشور فرانسوی زبان را داشته اید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه زبان فرانسه را سریع یاد بگیرید. شاید فکر می‌ کنید ماه‌ ها یا حتی سال‌ ها طول می‌ کشد تا مکالمات واقعی با فرانسوی‌ زبان‌ ها داشته باشید. در این مقاله ما می خواهیم سریع ترین روش یادگیری زبان فرانسوی را برای شما بیان کنیم.

مزایای یادگیری زبان فرانسوی

فرانسه برترین مقصد گردشگری جهان است و سالانه بیش از 87 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. توانایی صحبت کردن حتی کمی فرانسوی، بازدید از پاریس و تمام مناطق فرانسه را بسیار لذت بخش تر می کند و بینش هایی را در مورد فرهنگ و شیوه زندگی فرانسه ارائه می دهد.

توانایی صحبت به زبان فرانسه و انگلیسی یک مزیت در بازار کار بین المللی است. دانش زبان فرانسوی شما در های شرکت های فرانسوی را در فرانسه و سایر نقاط فرانسوی زبان جهان برای شما باز می کند.

زبان فرانسه پایه خوبی برای یادگیری زبان های دیگر به ویژه زبان های رومی (اسپانیایی، ایتالیایی، پرتغالی و رومانیایی) و همچنین انگلیسی است، زیرا درصد قابل توجهی از واژگان انگلیسی از زبان فرانسوی مشتق شده است.

توانایی درک زبان فرانسه دسترسی به دیدگاهی جایگزین از جهان را فراهم می کند. شما می توانید متفکران و رهبران فرانسوی از سراسر جهان و اخبار رسانه های بین المللی فرانسوی زبان را دنبال کنید.

صحبت کردن به زبان فرانسه فرصت‌ هایی را برای تحصیل در دانشگاه ‌ها و مدارس تجاری معروف فرانسه، که در بین برترین موسسات آموزش عالی در اروپا و جهان قرار دارند، باز می‌ کند. همانطور که می دانید فرانسه همچنان پیشرو و مبتکر در علم و فناوری است. مهندسی عمران، فن‌آوری‌های پزشکی و مخابرات تنها چند حوزه هستند که فرانسوی ‌ها در آن نقش برجسته دارند. بنابراین یادگیری زبان فرانسه می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

آیا یادگیری زبان فرانسه سخت است؟

یادگیری هر زبانی سختی ها و چالش های خاص خود را دارد، در زبان فرانسه نیز بزرگترین چالشی که ممکن است با آن روبرو شوید، گرامر و تلفظ فرانسوی است. یادگیری گرامر می تواند سخت و خسته کننده باشد اما شما می توانید با انواع بازی ها آن را برای خود سرگرم کننده کنید. یادگیری تلفظ در زبان فرانسوی، نیازمند تمرین زیاد است خصوصا اینکه زبان فرانسوی دارای حروف بی صدای زیادی است که خواندن را سخت می کند.

برای یادگیری زبان فرانسه اگر هر روز 6 ساعت وقت صرف کنید، می توانید آن را در کمتر از 100 روز یاد بگیرید.

اگر زمان کافی ندارید با خواندن روزی 1 ساعت، می توانید در یک سال و نیم زبان فرانسه را یاد بگیرید.

اما اگر فقط 20 دقیقه در روز را به مطالعه زبان فرانسه اختصاص دهید، بیش از چهار سال و نیم طول می کشد تا به آن تسلط پیدا کنید.

چگونه زبان فرانسه را سریع یاد بگیریم؟

برای اینکه زبان فرانسه را درست و از پایه یاد بگیرید بهتر است در کلاس زبان فرانسه شرکت کنید. با ثبت نام در این کلاس ها شما زبان فرانسه را به طور دقیق یاد می گیرید. آموزشگاه دهخدا تحت دپارتمان تخصصی زبان فرانسه یکی از پیشگامان آموزش زبان فرانسه است، دوره های آموزش زبان فرانسه در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که شما از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان فرانسه با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست آورید.

در کنار کلاس های زبان فرانسه شروع به تمرین واژگانی که درک کردنشان برای‌تان دشوار است کنید. برای این کار می توانید در کلاس های زبان فرانسه با همراهی هم کلاسی های‌تان گروه های کوچکی را تشکیل دهید و با استفاده از آن واژگان مکالمه ای را با یکدیگر شروع کنید. این کار باعث می شود تا بهتر آن ها را درک کنید و یاد بگیرید.

از اشتباه کردن و تلاش دوباره نترسید. برای یادگیری باید تلاش و اشتباه کرد، خیلی از افراد به خاطر ترس و خجالت کشیدن، از صحبت کردن امتناع می کنند. در محیط کلاس همه زبان آموز ها در یک سطح هستند پس نیازی نیست بترسید، سعی کنید حتی به غلط هم صحبت کنید تا از اشتباهات خود یاد بگیرید.

تنها به کلاس های زبان فرانسه اکتفا نکنید و در اوقات فراغت خود کلمات و عبارات، قواعد دستوری و... را تمرین کنید و با صدای بلند با خود فرانسوی صحبت کنید.

فیلم ها و سریال های فرانسوی را تماشا کنید و سعی کنید واژگان و جملاتی را که متوجه نشده اید را یادداشت کنید و بعد آن ها را بررسی کنید.

گوش دادن به موسیقی همانند فیلم ها راهی دیگر برای یادگیری زبان فرانسوی است. آهنگ ها به دلیل عامیانه تر بودنشان به شما کمک می کنند تا درک بهتری از فرانسوی به دست آورید.

دست از مطالعه کردن نکشید کتاب های داستان و مجلات فرانسوی را بخوانید. کمیک ها روشی بسیار مفید برای یادگیری زبان فرانسه هستند، ترکیبی از متن و تصاویر درک و یادگیری زبان فرانسه را تسهیل می کند.

دیگر خبرها

  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟