Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نجاتی پور فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان باغملک در حاشیه نشست با مسئولان شهر صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از همراهی مردم و زحمات همه مسئولان این شهر که در ۹ ماه گذشته در مبارزه با ویروس کرونا تلاش کردند، گفت: با همکاری جمعی، تلاش همگانی و مستمر می‌توان بر این بیماری  فائق آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در وضعیت نارنجی و پر خطر کرونا قرار داریم، افزود: در این شرایط سخت لازم است تصمیمات ابلاغ شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را دقیق‌تر اجرا کنیم که تعطیلی اصناف سطح ۳ و ۴، غیر حضوری شدن کلیه فعالیت‌های آموزشی، ممنوعیت برگزاری تجمعات و گردهمایی‌ها و فعالیت ۵۰ درصدی ادارات و ...  از جمله محدودیت های کرونایی در شهر صیدون هستند.

نجاتی پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان، تجمع مردم در مراسم ترحیم و جشن است، تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های فاتحه خوانی و عروسی، در شرایط کنونی سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار باغملک درپایان اظهار داشت: راهی جز تلاش، اطلاع‌رسانی، مراقبت و رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی نداریم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم از شیوع بیشتر کرونا ویروس جلوگیری کنیم.

در این جلسه که مجموعه اداری، مسئول دفتر نماینده مجلس، دهیاران، برخی شورا‌ها و سمن‌ها حضور داشتند، سپاس زاده بخشدار صیدون گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه‌های در حال اجرا و مشکلات مرتبط با بیماری کرونا و بهداشت و درمان این شهر را ارائه داد و در ادامه مسئول بسیج این شهر، برخی دهیاران و سمن‌ها دیدگاه‌ها، راهکار‌ها و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر در مبارزه با این بیماری منحوس اعلام کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت های کرونایی شیوه نامه بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله جلسات درس اخلاق با حضور آیت الله هاشمی علیا در محل حوزه علمیه حضرت قائم (عج) برگزار می‌شود.

این جلسه درس اخلاق سه شنبه‌ها رأس ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

محل برگزاری تهران، چیذر، حوزه علمیه حضرت قائم (عج)، درب واحد برادران است.

یادآور می‌شود شرکت در این جلسه برای عموم آزاد بوده و خواهران و برادران می‌توانند حضور داشته باشند.

کد خبر 6086114 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد