Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر در سرمای این روزهای ایران و درگیری شدید با ویروس کرونا همچنان پی‌گیری می شود و این رقابت ها از روز چهارشنبه وارد هفته سوم خود می شود.

به گزارش برنا؛ رقابت‌های لیگ برتری‌ها در هفته سوم در شرایطی دنبال می‌شود که در این هفته تقابل‌های جالبی را در بازی های رو در رو شاهد خواهیم بود.

گل گهرسیرجان - فولاد خوزستان

قلعه نویی- نکو؛ به یاد آخرین روز مشترک!

بدون شک یکی از اصلی ترین تقابل های جذاب در هفته سوم، رویارویی امیر قلعه نویی و جواد نکونام در دیدارگل گهر در برابر فولاد است، 2 سرمربی که  سال های نه چندان دور در کسوت مربی و شاگرد در استقلال در کنار هم بودند حالا در قامت سرمربیان لیگ برتری روبروی هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است در لیگ دوازدهم که استقلال قهرمان لیگ برتر شد این 2 نفر در جمع آبی پوشان در کنار هم بودند.

استقلال- ماشین‌سازی‌تبریز

انتقام، انتقام، انتقام!      

در دیدار این هفته آبی پوشان تهرانی، شاگردان محمود فکری حریفی را روبروی خود می بینند که خاطره خوشی از آن در فصل قبل ندارند. در لیگ نوزدهم ماشین سازی در 2 دیدار رفت و برگشت موفق شد استقلال را شکست دهد تا بدین ترتیب استقلالی ها برای جبران شکست های فصل قبل و جبران  باخت اخیر در برابر فولاد، در برابر ماشین سازی انگیزه های فراوانی را داشته باشند.

سایپا- نساجی مازندران

جالب مثل رویارویی کاپیتان با سایپا!

بدون شک نقطه عطف این دیدار رویارویی کاپیتان قدیمی سایپا در نساجی برابر نارنجی پوشان است. روزبه شاه‌علی دوست کاپیتان باسابقه سایپا در حالی در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شد و به نساجی پیوست  این انتقال برای خیلی ها سوال برانگیز بود اما این اتفاق رخ داد تا کاپیتان سایپا پس از سال های زیاد و متوالی حضور در این تیم، به شکل عجیبی از سایچا جدا شده و به نساجی برود. در دیدار این هفته سایپا و نساجی، شاه‌علی دوست پس از سال ها حضور در جمع نارنجی‌پوشان حالا باید روبروی این تیم قرار بگیرد.

آلومینیوم اراک- مس رفسنجان  

تقابل لیگ یکی ها  این بار در لیگ برتر!

تیم هایی که در فصل گذشته در چنین روزهایی در لیگ دسته اول باشگاه های ایران روبروی هم قرار گرفته بودند، در سومین بازی خود در لیگ برتر در فصل جاری روبروی هم می ایستند تا بدین ترتیب بتوان تقابل این هفته آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را تقابل دسته اولی های پارسال در لیگ برتر امسال نامید.

ذوب آهن- پیکان  

سرمربیان پرسپولیسی روبروی هم!

در دیدار این هفته ذوب آهن در برابر پیکان، این تیم ها در حالی برابر هم به میدان می روند جدال سرمربیان این تیم ها می تواند جالب توجه باشد. تقابل رحمان رضایی و مهدی تارتار که سرمربیان پرسپولیسی لیگ برتر محسوب می شود را می توان تقابل جالب در این دیدار دانست.

تراکتور- سپاهان

کاپیتان به تیم سابقش رسید

در سال‌های اخیر دیدارهای تراکتور و سپاهان، همواره یکی از جالب ترین دیدارهای فصل بوده و معمولا هم بازی های جذابی از کار در آمده است. طبق قرعه،  درهفته سوم لیگ برتر  این تیم ها در این فصل خیلی زود باید به مصاف هم بروند. در این دیدار تقابل مهدی کیانی مرد باتجربه در جمع سپاهانی‌ها برابر تیمی که سال‌های نه چندان دور بازوبند را تراکتور را برعهده داشت حالا باید در برابر تیم سابقش به میدان برود. در سوی مقابل احسان حاج‌صفی هم باید با تیمی که در آن به فوتبال معرفی شد و به تیم ملی رسید روبرو شود. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داغ هفته سوم لیگ برتر تقابل روبروی هم هفته سوم لیگ برتر تیم ها سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری برای جنگ بزرگ والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر ایران و در بازی سوم از مرحله نیمه نهایی، فردا شب تیم های شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقه برای محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد یک فینال تمام عیار خواهد بود. او که تا کنون در هر فینالی که حضور داشته قهرمان شده، حالا برای رسیدن به این مرحله حتما در بازی فردا شب مقابل شهرداری ارومیه پیروز شود.

محمدرضا تندروان که سابقه قهرمانی با تیم های شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان و بانک سرمایه را در کارنامه خود دارد، در نیمه نهایی به سد محکم شهرداری ارومیه برخورد کرده است و حالا باید دید این بار در جدال با عبدالرضا علیزاده سرمربی شهرداری ارومیه که زمانی شاگرد او بود چه خواهد کرد.

دو تیم در این فصل چهار بار به مصاف یکدیگر رفته اند و هر کدام دو بار پیروز شده اند. در کل جدال های دو تیم در تاریخ لیگ برتر والیبال نیز هر کدام شش برد کسب کرده اند.

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند
  • لحظه‌شماری برای جنگ بزرگ والیبال ایران
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • انتقام وحشتناک عقاب از کلاغ پس از کشته شدن جوجه‌اش (فیلم)
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها