Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@18:27:40 GMT

دیدار صمیمانه صیامی با داورزنی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۸۷۸

دیدار صمیمانه صیامی با داورزنی

رییس فدراسیون دوومیدانی در دیداری صمیمانه پیرامون ارائه برنامه های مدیریتی در فدراسیون های ورزشی با محمدرضا داورزنی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی در دیداری صمیمانه پیرامون ارائه راهکارهای مدیریت در فدراسیون های ورزشی با محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و معاونت سابق ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون نیز در آن حضور داشت، طرفین پیرامون موارد مختلفی در حوزه ورزش قهرمانی و همچنین ارائه راهکارهای مدیریتی در فدراسیون ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.   با توجه به اهمیت استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم های ملی، دو رییس فدراسیون در این زمینه به بحث و تبادل نظر نشستند و  تجربیات خود را در این باره مطرح کردند تا بتوانند با هم‌اندیشی، چشم انداز مناسبی را طراحی و اجرا نمایند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رییس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند