Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@08:45:52 GMT

گل دوم ارلینگ هالند به کلوب بروخه (دورتموند 3-0 کلوب بروخه)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۹۳۹

‍‍‍‍‍‍

گل دوم ارلینگ هالند به کلوب بروخه (دورتموند 3-0 کلوب بروخه).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کلوب بروخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدافع غول پیکر به هالند و منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در 15 سال اخیر سلطه کاملی بر فوتبال اروپا داشت و به نظر می‌رسد که این دوئل قرار نیست هرگز پایانی داشته باشد. 

اما حالا این دو بازیکن در دو لیگ کوچک مشغول به بازی هستند و نوبت به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند رسیده است که در کنار دیگر ستاره‌های فوتبال مانند جود بلینگام، وینیسیوس جونیور، هری کین و... به رقابت برای پر کردن جای خالی این دو ابر ستاره بپردازند. 

و نکته جالب اینجاست که هر دوی این بازیکنان باید از سد آنتونیو رودیگر عبور کنند. اولین آنها امباپه بود که در بازی دوستانه تیم ملی فرانسه برابر تیم ملی آلمان قدم به زمین گذاشت و تمام تلاشش را در شب بازگشت تونی کروس به جمع بازیکنان این تیم به کار گرفت تا بتواند از سد این بازیکن عبور کند. 

اما درخشش این ستاره رئال مادرید به او اجازه نداد که روز خوبی را در زمین پشت سر بگذارد. خط دفاعی آلمان توانست به بهترین شکل ممکن ستاره پی اس جی را مهار کند و آمار بسیار ضعیفی از امباپه در جریان شکست 0-2 برابر آلمان به ثبت رسید، چهار دریبل موفق از 9 دریبل، یک شوت دقیق از شش شوت، 27 پاس درست از 38 پاس و پنج دوئل برنده از یازده دوئل. 

و البته نباید از حس ناراحتی و عدم امنیت هم چشم‌پوشی کرد چون این حسی است که رودیگر به حریفانش می‌دهد. او در این بازی تمام تلاشش را به کار گرفت و حتی حاضر شد خودش را برابر این بازیکن به زمین بیاندازد تا مانع از ایجاد فرصت خطرناک برای فرانسه شود و وقتی برخاست، مورد تشویق همه قرار گرفت.

رودیگر پس از این نمایش درخشان برابر فرانسه، شاید این سوال را مطرح کند که حالا نوبت کدام بازیکن است؟ دومین غولی که در فاصله کوتاهی قرار است برابر این بازیکن به میدان برود، هالند است که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت. 

این ستاره آلمانی سال گذشته هم برابر هالند به میدان رفت و پس از بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت:« کاملا آرام بودم. می‌دانم که با صددرصد توان فیزیکی و روانی در زمین حاضر هستم. این جوی است که دوست دارم. رسانه‌ها روز گذشته تردید داشتند که آیا من می‌توانم برابر هالند دفاع کنم یا نه.»

او در تمام طول آن بازی در فاصله نزدیکی از هالند قرار داشت و به او اجازه نفس کشیدن هم ندارد و حتی بازی روانی هم با او به راه انداخت. آمار این ستاره نروژی گویای همه چیز بود: 21 لمس توپ، ارسال 9 پاس و دو شوت در چارچوب، به علاوه پنج توپ از دست رفته. 

رودیگر در گفتگو با خبرنگاران درباره رویارویی با هالند در فصل گذشته گفته بود:« تردیدهایی زیادی وجود داشت و صادقانه باید بگویم که من چنین جوی را دوست دارم. وقتی که مردم به من شک می‌کنند، بیشتر می‌درخشم.»

هرچند امسال دیگر تردیدی درباره او وجود ندارد و پس از این که اولین قربانی از سر راه برداشته شد، رودیگر تصویری را از خودش در کنار امباپه در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:« شب خوبی برای ما بود. کلین شیت.» تا به این شکل پیامی هم برای بازیکنی که احتمالا به زودی هم تیمی‌اش خواهد شد فرستاده باشد.

دیگر خبرها

  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • بی‌اطلاعی عجیب هالند از ساده‌ترین قانون فوتبال
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا
  • هشدار مدافع غول پیکر به هالند و منچسترسیتی