Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@19:21:18 GMT

دورتموند 3-0 کلوب بروخه؛ ارلینگ ماشین هالند!

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۴۹۸۴

دورتموند 3-0 کلوب بروخه؛ ارلینگ ماشین هالند!

هالند نمی تواند در لیگ قهرمانان اروپا گل نزند.

دورتموند و کلوب بروخه در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم می توانستند با برد در این بازی گام بزرگی در صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارند. جیدون سانچو یک گل زد و یک پاس گل هم به ارلینگ هالند تا علاوه بر ادامه یافتن روند گلزنی های ماشین نروژی، خودش هم بالاخره سایه هایی از آن بازیکن همه کاره فصل پیش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند با احتساب این گل ها حالا موفق به ثبت آمار ترسناک 16 گل در 12 بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا شده است و معلوم می شود ادعای توئیتر هرتابرلین که او را ماشین خوانده بود، بی پایه و اساس نیست.

اطلاعات بازی دورتموند و کلوب بروخه تاریخ برگزاری: سه شنبه، 4 آذر 1399 (24 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم زیگنال ایدونا پارک، دورتموند تورنمنت: هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا - گروه F داور: ایوان کروزیلاک (اسلوونی) گلزنان: ارلینگ هالند (18)، جیدون سانچو (1+45) برای دورتموند نمرات بازیکنان و ترکیب تیم های دورتموند و کلوب بروخه

 

شرح گل های دیدار دورتموند و کلوب بروخه

دورتموند 1-0 کلوب بروخه؛ ارلینگ هالند: سانچو با پاس عمقی خود هالند را تک به تک کرد و ستاره نروژی توانست با خونسردی هرچه تمام گل نخست را به ثمر برساند. 

خوشحالی پس از گل ارلینگ هالند و جیدون سانچو / دورتموند-کلوب بروخه

دورتموند 2-0 کلوب بروخه؛ جیدون سانچو: شب شبِ جیدون سانچو است! وینگر انگلیسی ضربه ایستگاهی را به شکلی زیبا به کنج دروازه تیم مهمان هدایت کرد. 

دورتموند 3-0 کلوب بروخه؛ ارلینگ هالند: اشتباه مدافعان تیم بلژیکی در دفع توپ، باعث شد ارلینگ هالند در محوطه پنج قدم با یک چرخش زیبا گل سوم را وارد دروازه حریف کند. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال دورتموند معتقد است که شاگردانش با شایستگی با غلبه بر اتلتیکومادرید به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ترزیج که شاگردانش در تیم فوتبال دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زدند و با برتری خانگی 4 بر 2 مقابل اتلتیکومادرید، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 5 بر 4 جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کردند، پس از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم، بی‌نهایت راضی هستم و به این تیم و این باشگاه خیلی افتخار می‌کنم. جو ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک فوق‌العاده بود. دوباره ما روی دو موقعیت ضربه خوردیم که می‌توانست تعادل بازی را برهم بزند اما ما هرگز باورمان را از دست ندادیم و به چیزهایی که قوی‌مان می‌کند، پایبند ماندیم. اگر دو بازی رفت و برگشت را نگاه کنید، ما با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم. این یک موفقیت بزرگ برای باشگاه است.

وی افزود: این تقابلی بین دو تیمی بود که برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی مسیری سخت و طولانی را پشت سر گذاشته بودند. در این مرحله از مسابقات، جزئیات کوچکند که تعیین‌کننده هستند و در این نبرد، جزئیات کوچک سمت ما بود. ما موفق شدیم در مجموع دو بازی پنج گل به اتلتیکومادرید بزنیم، کاری که تیم‌های زیادی موفق به انجامش نشده‌اند.

سرمربی دورتموند همچنین ضمن تمجید از حمایت همه‌جانبه هواداران‌شان از این تیم به خصوص جایگاه جنوبی ورزشگاه سیگنال ایدوناپاک که به "دیوار زرد" معروف است، اظهار داشت: ما از همان لحظه اول احساس کردیم که همه می‌خواهند برای هدایت انرژی خود در مسیر درست استفاده کنند. هفته گذشته دیدیم که بازی مقابل تیمی (اشاره به اتلتیکو) که بیش از 70 هزار نفر از آن حمایت می‌کنند، چقدر دشوار است، به همین دلیل در این دیدار می خواستیم با آن مقابله کنیم. صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای چهارمین بار در تاریخ باشگاه بوروسیا دورتموند ممکن نبود اگر همه ما به آن اعتقاد نداشتیم.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

ترزیج 41 ساله در پایان درباره رویارویی با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: ما این فصل در مرحله گروهی دو بار با پاری‌سن‌ژرمن مصاف کرده‌ایم (شکست 2 بر صفر در پاریس و تساوی یک-یک در خانه) که بازی رفت در پاریس را اصلاً دوست نداشتم، اما بازی برگشت در دورتموند کاملاً متفاوت بود و ما حتی تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتم. ما حالا تیمی مستحکم‌تر نسبت به ماه سپتامبر و حتی دسامبر هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید