Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی سوریه، سانا خبر داد که منطقه جبل المانع در ریف دمشق مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های خود در نوار غزه، به دنبال جداسازی شمال این باریکه از مناطق مرکزی و جنوبی آن است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز پنج شنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به تلاش خود برای ایجاد یک منطقه حائل در نزدیکی حصار مرزی از بیت لاهیا در شمال تا کرم شالوم در جنوب نوار غزه ادامه می دهد.

بنا به گزارش این رسانه صهیونیست، عرض منطقه حائل در نوار غزه به ۱ کیلومتر می رسد و پس از اتمام ساخت آن ۱۶ درصد از کل مساحت نوار غزه را شامل می شود.

هاآرتص در گزارش خود نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی در حال کار برای تکمیل ساخت این کریدور است که شمال نوار غزه را از مرکز و جنوب آن جدا می کند.

بنا به نوشته این رسانه صهیونیست، ایجاد منطقه حائل و کریدور از احتمال آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای ماندن درازمدت در غزه حکایت دارد.

کد خبر 6064373

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان حلب
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تجاوز جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • حزب الله لبنان: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهند ماند
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی