Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@07:57:40 GMT

(جدول) قیمت رهن و اجاره آپارتمان در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۲۴۷

مناطق جنوبی تهران دارای فایل‌های متنوعی از واحدهای مسکونی هم به‌صورت ترکیبی از رهن و اجاره ماهانه و هم به‌صورت رهن کامل برای گروه‌های مختلفی از مستاجران است.

به گزارش «دنیای‌اقتصاد» تحقیقات میدانی از بازار رهن و اجاره مسکن در مناطق نیمه جنوبی پایتخت نشان می‌دهد در این مناطق تنوعی از فایل‌ها برای انواع مستاجران وجود دارد؛ به این ترتیب که هم فایل‌های عرضه شده به‌صورت رهن کامل و هم به‌صورت ترکیبی از رهن و اجاره ماهانه یافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند قیمت‌های پیشنهادی ارائه شده از سوی موجران در مناطق و حتی محلات مختلف متغیر است، اما بررسی آخرین فایل‌های عرضه شده طی حدود یک هفته گذشته حاکی از آن است که عموما کف قیمت‌های پیشنهادی برای رهن کامل در محدوده ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای واحدهای مسکونی ۴۰ تا ۹۰ مترمربع در برخی مناطق مورد بررسی است. البته این نرخ‌های پیشنهادی در مناطق جنوبی‌تر بهتر یافت می‌شود.

در عین حال با جست‌وجوی فایل‌های مختلف در برخی محلات، قطعا قیمت‌های پیشنهادی برای رهن کامل با نرخ‌های کمتر از محدوده ۱۰۰ میلیون تومان هم وجود دارد.

اما مستاجرانی که احتمالا بودجه کمتری برای پرداخت ودیعه دارند، باید جست‌وجوی واحدهای مسکونی به‌صورت ترکیبی از رهن کامل و پرداخت اجاره ماهانه را در دستور کار قرار دهند.

نرخ‌های پیشنهادی پرداخت اجاره ماهانه موجرانی که به‌صورت ترکیبی از رهن و اجاره ملک خود را به واسطه‌های ملکی عرضه کردند و پول پیش کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را پیشنهاد دادند، غالبا در مناطق نیمه جنوبی پایتخت بین یک تا ۳‌میلیون تومان است که در این نوع فایل‌ها هم نر‌خ‌های پیشنهادی برای اجاره در خارج از این محدوده یافت می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید رهن و اجاره آپارتمان اجاره ماهانه میلیون تومان رهن و اجاره رهن کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۷ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۷۰ متری در محله زمزم ، حداقل باید۲.۵ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۷» تهران را بررسی می کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۳ متری در منطقه ۱۷ محله خزانه تهران با عمر ۵ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۷) عمر ساختمان قیمت هر متر (تومان)
آذری ۱۳۹۵ ۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فلاح - شاندیز ۱۳۹۲ ۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
امام‌زاده حسن ۱۳۹۷ ۴,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
باغ خزانه ۱۳۹۸ ۴,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بلورسازی ۱۳۹۶ ۵,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جلیلی ۱۴۰۳ ۴,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
زمزم ۱۴۰۱ ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
زهتابی ۱۳۹۱ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سجاد - فلاح ۱۳۹۵ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
گلچین ۱۴۰۲ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!