Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بلاتکلیفی بلای جان فوتسال است.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ ساوه در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت این تیم گفت: واقعا کلافه، سردرگم و بلاتکلیف هستیم. تمرینات را هفته قبل تعطیل کردیم اما دوباره از شنبه جسته و گریخته تمرین می‌کنیم تا بدن بازیکنان افت نکند.

وی با بیان اینکه بلاتکلیفی بلای جان تیم‌های فوتسال شده است تاکید کرد: منتظریم تا ۵ آذر مجوزها صادر شوند و بعد از آن تمرینات را با جدیت بیشتری پیگری کنیم اما هنوز خبر تازه‌ای نیست و این باعث کلافگی ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سن ایچ با بیان اینکه باید وضعیت فوتسال را مشخص کنند اظهار کرد: اگر قرار نیست لیگ را برگزار کنند بگویند. کسی که تصمیم گیر است از مریخ نیامده و می‌تواند جوابی قانع کننده بدهد. حداقل بگویند مجوز نمی‌دهیم که هم بازیکنان را در این شرایط کرونایی نگه نداریم هم هزینه اضافه نکنیم و از بلاتکلیفی هم دربیاییم.

اصغری مقدم با بیان اینکه اولویت اصلی برای تیم‌ها مجوز برگزاری بازی‌هاست گفت: طبیعتا دوست داریم بازی‌ها به صورت لیگی و رفت و برگشت برگزار شود و برای این شیوه آماده شدیم اما حالا که مجوز برگزاری هم صادر نشده شاید به برگزاری متمرکز هم راضی باشیم تا همه از بلاتکلیفی دریبایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جواد اصغری مقدم استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آن‌ها یک تیم خوب و فیزیکی هستند؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً قابل احترام است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آن‌ها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است؟ گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانتر‌ها کنار آن‌ها می‌آموزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم