Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل وابسته به کنگره آمریکا، پل رایان، رئیس جمهوریخواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواست نتیجه انتخابات را بپذیرد و با انتقال صلح آمیز قدرت به جو بایدن به عنوان «رئیس جمهور منتخب» موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، رایان که روز سه شنبه در کنفرانس مجازی بانک آمریکا سخن می‌گفت، افزود: من معتقدم زمان آن رسیده است که ترامپ اذعان کند اداره خدمات عمومی انتخابات را تأیید کرده و بایدن می‌تواند روند تشکیل دولت آینده خود را آغاز کند.

پل رایان جزو معدود جمهوریخواهانی است که از ترامپ درخواست کرده است نتیجه انتخابات را بپذیرد. پیش تر چند فرماندار جمهوریخواه نیز از وی خواسته بودند شکست در انتخابات را بپذیرد. با این حال، ترامپ معتقد است در انتخابات به صورت گسترده تقلب صورت گرفته است و تیم حقوقی وی می تواند نتیجه را به نفع او تغییر دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پل رایان دونالد ترامپ انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک

مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا برگزار شد و دیوید تیلور دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه از حضور در المپیک پاریس حذف شد.

آرون بروکس پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۲۳ در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه ۳-۱ دیوید تیلور را شکست داد تا این کشتی‌گیر قدرتمند ناباورانه فرصت حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. تیلور در مبارزه اول خود هم با نتیجه ۴-۱ مقابل این کشتی‌گیر قلدر آمریکایی تن به شکست داده بود.

تیلور بعد از حذف از حضور در المپیک با انتشار تصویری از خودش در کنار دخترش نوشت: یک آخر هفته احساسی. مطمئنا زندگی ادامه دارد و خورشید هنوز طلوع می‌کند. از شما سپاسگزاریم.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند