Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عزیری، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تردد خروج و ورود خودرو‌ها یی به غیر از پلاک آن شهر در ۵ شهرستان استان همدان با وضعیت قرمز ممنوع شده بود، ولی با توجه به خسارت به فعالیت اقتصادی در استان و ضرروت برخی از ترددها، ورود و  خروج خودرو با پلاک‌های درون استانی از این شهرستان‌ها آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با پلیس راه کشور هم هماهنگ کرده ایم که این خودرو‌ها را که ماموران ما اجازه تردد به آن‌ها را می‌دهند را از طریق سیستم  دوربین‌های راهنمایی و رانندگی جریمه نکنند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: با این تغییر محدودیت تردد‌ها در استان همه خودرو‌هایی بومی استان در صورت کار ضروری می‌توانند از شهرستانی به شهرستان دیگر استان تردد کنند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: محدودیت تردد‌ها پیش از این برای خودرو‌های باری و خدماتی و ناوگان حمل و نقل عمومی اجرا نمی‌شد.

هم اکنون ۴ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا و ۵ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های تردد خودروها ستاد ملی کرونا پلیس راه استان همدان استان همدان خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند

ایوب کرد  گفت: هم اینک نیروهای راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آماده خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم جهت استقرار تیم‌های راهداری در این مسیرها اندیشیده شده و راهدارخانه های این شهرستانها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در مسیرها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند