Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@14:33:42 GMT

بچه غول به دنبال یک رکورد تاریخی در اروپا

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۵۱۰

بچه غول به دنبال یک رکورد تاریخی در اروپا

گلزنی برابر کلوب بروژ می تواند رکورد بزرگی را به نام ارلینگ هالند کند.

به گزارش شریان نیوز،حدود یک سال قبل بود که نام ارلینگ هالند با درخشش در ترکیب تیم سالزبورگ مطرح شد و او با گلزنی در لیگ قهرمانان مسیر درخشش خود را آغاز کرد. در این یک سال ستاره نروژی به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شده و به نظر می رسد در ادامه آینده درخشانی پیش روی او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری او را نامزد جانشینی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک دهه آتی می دانند.

 

ارلینگ هالند با زدن پنج گل در سه بازی اول خود در لیگ قهرمانان در این زمینه در کنار دیدیه دروگبا رکورددار است. اما او در راه رسیدن به 10 گل به تنهایی رکورددار بوده و تنها بعد از هفت دیدار در مهم ترین تورنمنت اروپایی به این موفقیت دست یافته است. اما امشب ارلینگ هالند می تواند رکورد سریع ترین بازیکنی که با 15 گل در لیگ قهرمانان دست یافته را نیز از آن خود کند.

امشب دورتموند به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت و ارلینگ هالند می تواند به این رکورد تنها بعد از 12 حضور در لیگ قهرمانان دست یابد. البته حتی اگر امشب نیز این اتفاق رخ ندهد، به نظر می رسد این رکورد از آن مهاجم نروژی باشد. رود فان نیستلروی و روبرتو سولدادو بعد از 19 بازی به رکورد 15 گل رسیدند و ارلینگ هالند به جز بازی امشب، شش مسابقه دیگر فرصت دارد تا این رکورد را به تنهایی به نام خود کند.

منبع: شریان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • ستاره ای که پپ نخواست، مدعی آقای گلی است
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل
  • پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!‏