Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:21:43 GMT

شلیک مرگبار؛ پایان اختلافات مرد جوان با همسر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۵۳۵

شلیک مرگبار؛ پایان اختلافات مرد جوان با همسر

رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که کارآگاهان جنایی استان فارس مطلع شدند زنی جوان به‌طرز مشکوکی در خانه‌اش جان باخته است. آن‌ها وقتی در محل حادثه حضور یافتند، پیکر غرق در خون زنی به نام ناهید را مشاهده کردند که معلوم بود هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده است. نخستین مظنون این جنایت کسی نبود جز شوهر مقتول که حمید نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید در بازجویی‌ها ادعا کرد از ماجرای کشته‌شدن همسرش بی‌اطلاع است. او گفت نمی‌داند چه کسی و با چه انگیزه‌ای وارد خانه‌شان شده و به همسرش شلیک کرده است. ادعا‌های این مرد منطقی به نظر نمی‌رسید، زیرا اگر غریبه‌ای وارد خانه شده بود باید ردپایی از او بر جا می‌ماند؛ در‌حالی‌که شواهد از‌جمله پوشش مقتول نشان می‌داد او در خانه با فردی آشنا تنها بوده است.

حمید نتوانست به سؤالات پلیس جواب بدهد و از آنجا که مسجل شده بود این جنایت با انگیزه شخصی رخ داده است، مظنون پرونده در پاسخ به این پرسش که چه فرد یا افرادی با او یا همسرش خصومت داشتند، سکوت کرد. ظن به ارتکاب جنایت به دست حمید زمانی قوت گرفت که مأموران از داخل خانه سلاحی شکاری پیدا کردند.

به این ترتیب مرد جوان بازداشت و پیکر همسرش به پزشکی قانونی منتقل شد. چندی بعد کارشناسان اسلحه در نظریه‌ای اعلام کردند سلاحی که مقتول با آن هدف گرفته شده، همان تفنگ شکاری است که به شوهر او تعلق دارد. این‌گونه بود که همه راه‌ها برای فرار از زیر بار اتهام به روی حمید بسته شد و او در محاصره ادله گوناگون قرار گرفت. مرد جوان در نهایت به کشتن همسرش اعتراف کرد و گفت: من و ناهید از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتیم. دلیل اصلی کشمکش‌های ما هم به موضوعات اقتصادی برمی‌گشت. ما قبلا چند بار با هم دعوا کرده بودیم و من از شرایطی که داشتم به‌شدت ناراحت و تحت فشار بودم، به‌گونه‌ای که دیگر نمی‌توانستم این اوضاع را تحمل کنم. همین هم سبب شد نقشه قتل در ذهنم جرقه بخورد و در نهایت نیز بعد از یک مشاجره او را با سلاح شکاری کشتم و سعی کردم وانمود کنم قتل او کار من نیست. زمان حادثه خیلی عصبانی بودم و از شدت خشم نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم. متهم در ادامه به بازسازی صحنه جرم پرداخت و توضیح داد سلاح شکاری را مدت‌ها قبل خریده بود. در نهایت تمام قطعات این پازل جنایی کنار هم قرار گرفت. متهم پس از تکمیل‌شدن تحقیقات مقدماتی، با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد. در سوی دیگر ماجرا، بازپرس برای حمید قرار مجرمیت صادر کرد که این قرار به صدور کیفرخواست علیه او به اتهام قتل عمد منجر شد.

این پرونده اکنون روی میز قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفته و حمید به‌زودی در شرایطی برای دفاع از خود در دادگاه حاضر می‌شود که برای او مجازات مرگ درخواست شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقتول اختلاف اختلاف خانوادگی سلاح شکاری قتل قصاص مقتول پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، انارکی محمدی اظهار داشت: در سال گذشته منطقه ۱۲ با توجه به داشتن ۳۰۰ اثر معماری و تاریخی، محلات قدیمی، مفاخر، ۱۰۰ در صد حصار صفوی و ۷۲ درصد حصار ناصری پذیرای نیم میلیون گردشگر داخلی و خارجی بود و امسال با توجه به برنامه ریزی‌های ستادگردشگری در طراحی ۸ مسیر پیاده راه پیش بینی می‌شود قریب به یک‌میلیون گردشگر تا پایان نوروز از جاذبه‌های منطقه ۱۲ در جغرافیای ۱۶۰۰ هکتاری دیدن کنند.
وی همچنین در ادامه با اشاره به احیا خانه کاشف السلطنه از یک عمارت فرسوده به یک بنای تاریخی در اسفندماه سال گذشته، گفت: در سال جدید در راستای توسعه سرانه‌های مورد نیاز شهروندان، با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احیا بنا‌های فرسوده و بافت تاریخی و مشارکت انجمن احیاگران بافت تاریخی و میراثی که به صورت خودجوش در منطقه ۱۲ شکل گرفته شهروندان شاهد احیا و رونق خانه‌های تاریخی در منطقه ۱۲ خواهند بود.
انارکی محمدی در پایان افزود: خانه‌های تاریخی و محلات قدیمی نقاط قوتی است که نشانه‌های تمدن پویا و اصیل شهر تهران را نشان می‌دهد ولی به دلیل بی توجهی به نقاط بی دفاع شهری تبدیل شده است از این رو ضمن دعوت از شهروندان و گردشگران جهت بازدید از جاذبه‌های تاریخی قلب تهران خواستار همراهی و مشارکت علاقمندان در احیا بافت فرسوده و خانه‌های تاریخی این منطقه هستیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران