Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فریبرز امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: در ۶ ماهه اول امسال تعداد  چهارده هزار و ۱۹۱ واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه از کل ولادتهای ثبت شده ۷۵۰۲ نفر(۵۲/۹ درصد ) پسر و ۶۶۸۹ نفر(۴۷/۱) دختر بوده اند، افزود: به ازاء هر ۱۱۲ پسر ۱۰۰ دختر متولد شده همچنین میانگین سن مادران ۳۰ سال و میانگین سن پدران ۳۱ سال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ثبت‌احوال لرستان بیان کرد: در ۶ ماهه اول امسال در استان  هر ساعت تقریباً ۳ نوزاد متولد شده است که ۹۸/۷ درصد از ولادت‌های ثبت شده استان در مهلت قانونی ۱۵ روزه به ثبت رسیده‌اند.

امیری با اشاره اینکه در این مدت ۲۴۱ مورد از ولادتهای ثبت شده مربوط به نوزدان دو قلو، ۱۰ مورد سه قلو ودو مورد ۴ قلو بوده است، تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۹۹ تعداد پنج هزار و ۷۹۴ واقعه فوت به ثبت رسیده است که از کل فوتهای ثبت شده در این مدت ۳۳۷۹ نفر(۵۸/۳ درصد) مرد و ۲۴۱۵ نفر(۴۱/۷درصد) زن بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به طور متوسط در هر شبانه روز ۳۱ مورد فوت به ثبت رسیده است. ودر هر ساعت تقریباً ۱ نفر ثبت شده است.

سرپرست ثبت‌احوال لرستان با بیان اینکه در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد هشت هزار و ۷۸۱ مورد ازدواج به ثبت رسیده است، عنوان کرد: میانگین سن ازدواج‌های ثبت شده بار اول برای مردان ۲۷/۸ سال و برای زنان ۲۲/۹ سال بوده است.

امیری اظهار داشت: در این مدت تعداد دو هزار و ۲۴ مورد طلاق به ثبت رسیده که میانگین سن طلاق در استان برای مردان۳۵/۷ سال و برای زنان ۳۱ سال بوده است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان ازدواج طلاق ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین اعلام کرد که طی مارس گذشته دست کم شش خبرنگار دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، در حمله‌های رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته ۹ خبرنگار فلسطینی در نوار غزه به شدت زخمی شده اند.

اتحادیه اصحاب رسانه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سه تن از این خبرنگاران در جریان بمباران خانه‌هایشان و سه تن دیگر بر اثر اصابت گلوله و ترکش به شهادت رسیده اند.

با شهادت این خبرنگاران تعداد شهدای اصحاب رسانه در نوار غزه از هفت اکتبر سال گذشته تاکنون به ۱۴۰ رسیده است.

حال خبرنگاران زخمی شده نیز بسیار وخیم گزارش شده به طوری که اعضای بدن برخی از آنها باید قطع شود.

هدف قرار گرفتن تعمدی خبرنگاران و عکاسان خبری در نوار غزه توسط نظامیان صهیونیست در راستای سیاست‌های تل آویو مبنی بر سانسور اخبار جنگ و عدم انعکاس حقایق در این باریکه صورت می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت هفت کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۶۸ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۹۴ نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید و ۷۶ هزار و ۴۶۵ نفر هم تاکنون زخمی شده‌اند.

کد خبر 6079596

دیگر خبرها

  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • پیش‌نیاز‌های هشت‎گانه یک ازدواج موفق
  • ازدواج‌های صوری برای دریفات وام ازدواج!
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • چرا قانون فرزندآوری با آن همه بودجه شکست خورد؟
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد