Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@21:50:23 GMT

بیش از ۱۰۰۰ فوتی کرونا در فرانسه طی یک روز

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۶۵۵

بیش از ۱۰۰۰ فوتی کرونا در فرانسه طی یک روز

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از پاریس، بر اساس اعلام سایت رسمی دولت فرانسه در شبانه روز اخیر ۴۵۴ نفر در بیمارستانها و ۵۵۱نفر هم در خانه های سالمندان در اثر کرونا جان باخته اند.

با این آمار جدید؛ تعداد فوتی های کرونا در فرانسه به بیش از ۵۰ هزار مورد از ابتدای همه گیری ویروسی رسید. همچنین در یک شبانه روز اخیر با ثبت ۹ هزار و ۱۵۵ مورد جدید آمار مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه مجموعا به حدود ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بیش از ۳۶ هزار بیمار کرونایی در بیمارستانهای فرانسه بستری اند که حدود ۴هزار ۵۰۰ نفرشان در بخش مراقبت های ویژه هستند.

حدود ۱۵۵ هزار نفر بیمار کرونایی در فرانسه تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم فرانسه ویروس کرونا ابتلا به کرونا قرنطینه فوتی ها محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در استان خبر داد و گفت: توزیع به‌موقع و تداوم توزیع این اقلام در روزهای آینده در کنترل قیمت این اقلام در بازار و خدمت‌رسانی مناسب به معیشت مردم نقش بسیار پررنگی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی ملکشاهی، امروز_پنجشنبه نهم فروردین در جریان بازدید معاون اقتصادی اداره‌کل اطلاعات استان کرمانشاه از انبار کالاهای اساسی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان که با اعلام این رضایت این مقام مسئول از موجودی کالاهای اساسی، زیرساخت‌های حفاظتی و حراستی، از شرایط نگهداری و همچنین میزان موجودی این اقلام همراه بود، اظهار کرد: بیش از ۴۵۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید مصرف خانوار در قالب طرح‌های تنظیم بازار ایام پایانی سال گذشته و ضیافت ماه مبارک رمضان، در اسفند سال گذشته و فروردین سال‌جاری از سوی غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان با نرخ مصوب توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: توزیع به‌موقع و تداوم توزیع این اقلام در روزهای آینده در کنترل قیمت این اقلام در بازار و خدمت‌رسانی مناسب به معیشت مردم نقش بسیار پررنگی دارد.

کد خبر 739939

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید