Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@21:27:51 GMT

دومین دادخواست ضد انحصاری علیه گوگل صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۵۷۹۰

دومین دادخواست ضد انحصاری علیه گوگل صادر شد

ایتنا -  گروهی از ایالت‌های آمریکا دومین دادخواست ضد انحصاری علیه گوگل را در ماه دسامبر (دی ماه) ثبت می‌کنند.
 گروهی از ایالت‌های آمریکا دومین دادخواست ضد انحصاری علیه گوگل را در ماه دسامبر (دی ماه) ثبت می‌کنند.

به گزارش ایتنا از فارس، این گروه از ایالت ها شامل کلورادو، آیوا، نبراسکا، نیویورک، کارولینای شمالی، تنسی و یوتا، تصمیم دارند پرونده خود را با شکایت دولت فدرال ترکیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گوگل در واکنش به تحقیقات صورت گرفته و این دادخواست، به طور گسترده تخلف را انکار و اعلام کرده است سلطه موتور جستجو و بقیه محصولات آن در بازار به دلیل ترجیح مشتریان است.

پرونده وزارت دادگستری آمریکا بر تلاش‌های گوگل جهت گسترش و حفظ سلطه بر بازار تبلیغات متمرکز است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل انحصارطلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و نساجی در حالی با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که با وجود استقبال کم هواداران اصفهانی از این مسابقه، در طول مسابقه شاهد شعارهای زیادی از سوی آنها بودیم.

نوک پیکان این شعارها علاوه بر اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم خودی، طبق ادعای کمیته انضباطی مقامات رسمی و غیررسمی بازی برگزاری مسابقه را نیز هدف گرفته و به همین دلیل حکمی به این شرح علیه باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش صادر شده است:« باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

این حکم در حالی علیه باشگاه سپاهان صادر شده که طی هفته‌های اخیر همواره بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان با حواشی مشابهی همراه بوده و کمیته انضباطی نیز برخلاف رویه گذشته که اقدام به محروم کردن تماشاگران می‌کرد، در روش جدید در نظر گرفتن جریمه مالی برای باشگاه را در پیش گرفته است.

دیگر خبرها

  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم