Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از کشاورزان و زعفران‌کاران خواست که محصول خود را به دفعات وارد بازار نموده و بفروشند.

به گزارش قدس آنلاین،  محمدرضا اورانی با بیان این مطلب افزود: فروش حجم زیاد زعفران در بازار از سوی کشاورزان موجب افزایش عرضه و کاهش قیمت می‌شود به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاق، کشاورزان محصول خود را بنا به نیاز و به دفعات وارد بازار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اقدام موجب ثبات در قیمت و حتی افزایش آن و بهره‌مندی بیشتر کشاورزان و جلوگیری از زیان مالی به آنان می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به خرید حمایتی زعفران از سوی دولت از ۱۴ آبان امسال گفت: با توجه به سقف خرید ۱۰ تن برای هر کشاورز، هدف اصلی از خرید دولت، حمایت از زعفران‌کاران جزء است بنابراین حجم بالای خرید به هیچ وجه مد نظر نیست و صرفا تنظیم بازار و جلوگیری از افت قیمت هدف اصلی در خرید است.

اورانی افزود: اگر کشاورزان توانستند زعفران خود را بالاتر از نرخ اعلامی دولت برای خرید حمایتی در بازار بفروشند حتما این کار را بکنند و اگر نرخ خرید محصول در بازار کمتر از نرخ اعلامی دولت برای خرید بود محصول خود را یا تا زمان افزایش دوباره در بازار نگهدارند و یا به دولت بفروشند.

در قالب طرح خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی تا کنون حدود پنج تن محصول زعفران در پی فعالیت ۱۰ مرکز در شهرستانهای زعفران‌خیز استان خراسان رضوی خریداری شده است.

۱۲۹ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی خراسان رضوی در حوزه تولید زعفران فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی زعفران محصول خود خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

نوبخت اژدری امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

او اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی