Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مسابقه خلق و سرمایه گذاری در کسب و کار را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه در دو بخش گروه‌های دو یا سه نفره برگزار می‌شود که  در بخش اول یک ایده اولیه به گروه ها داده می‌شود و هر گروه باید این ایده را جذاب تر و کارآمد تر کند، سپس با نوشتن بوم نابِ ایده نهایی‌شان حسابی همه‌ی ابعاد ایده را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بعدی هر گروه باید ایده خود را به سرمایه‌گذاران ارائه دهد و سرمایه جذب کند و سرمایه گذار هم سایر شرکت‌کنندگان هستند.

شرکت‌کنندگان در این بخش باید شم اقتصادی‌شان  را به کار بیندازند و بر روی بهترین ایده‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا با سود حاصل از آن امتیاز کسب کنند. مجموع پول دریافتی از سرمایه گذارها و سود برگشتی از سرمایه‌گذاری  می‌شود امتیاز نهایی و رده‌بندی و برنده و جایزه...

این مسابقه طی روزهای پنجشبه ۲۰ آذر (مرحله خلق ایده و حاضرسازی ایده) وجمعه ۲۱ آذر (مرحله سرمایه گذاری و اعلام نتایج) به صورت آنلاین برگزار می شود. آخرین مهلت ثبت نام تا دوشنبه ۱۷ آذرماه در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به کانال‌های  T.me/induskntu و T.me/Buzzle_Group مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل