Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله ها شامل ۱۵۰ تن پیاز، ۲۵ تن برنج و چهار تن مرغ هستند که به دلیل عرضه خارج از شبکه در حکم کالای قاچاق محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: پیش بنی می کنیم تا کمتر از یک ماه دیگر به پرونده های ثبت شده در خصوص کالاهای قاچاق یاد شده رسیدگی و احکام لازم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی و محصولات پرمصرف که می تواند ثبات بازار و قیمت ها را برهم بزند، برخود می کنیم.

محمدی با بیان اینکه امسال از مجموع پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی قزوین، حدود ۱۰ درصد مرتبط با قاچاق کالا بوده است،افزود: بیشترین میزان پرونده های ثبت شده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات استان مربوط به سوخت، محصولات آرایشی و بهداشتی و سیگار  بوده است.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا و دارو در شعب تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است. 

برچسب‌ها استان قزوین کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد