Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@14:59:33 GMT

تصاویر/ بزرگترین انارستان متمرکز کشور - کوهدشت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۶۱۰۶

تصاویر/ بزرگترین انارستان متمرکز کشور - کوهدشت

منطقه تنگ سیاب شهرستان کوهدشت در استان لرستان با ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار سطح زیر کشت انار بعنوان بزرگترین انارستان متمرکز کشور شناخته می‌شود.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منطقه تنگ سیاب شهرستان کوهدشت در استان لرستان با ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار سطح زیر کشت انار بعنوان بزرگترین انارستان متمرکز کشور شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه در ۵۰ کیلومتری شهر کوهدشت واقع شده که سالانه میزبان خریدارانی از سایر نقاط کشور است. انار تنگ سیاب همواره بعنوان یکی از با کیفیت‌ترین انار‌های کشور شناخته می‌شود و میانگین برداشت در این منطقه بین ۴۰ تا ۴۵ تن در هرهکتار می‌باشد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجلیل از شخصیت اخلاقی و انقلابی و عملکرد با تدبیر و درایت و بدور از هیاهوی آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ ساله است و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده است و شخصیت و هسته نخست این تشکیلات افرادی در سطح بالا بوده که هر کدامشان در حوزه رکنی بودند.

وی در ادامه افزود: باید در کار‌ها مبانی همه ما اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی؛ خصوصاً فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد، ارتباط با اساتید و طلاب که شورای عالی انجام می‌دهد و من در جریان چند جلسه آن هستم بسیار موثر است که باید انشاءالله مستمر باشد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در ادامه با بیان اینکه عده‌ای متأسفانه مغرضانه قضاوت می‌کنند، اما همه اینجور نیستند، اگر مطلبی هم باشد، باید در فضای احترام و حفظ جایگاه مطرح شود، نه اینکه در فضای مجازی دست به تضعیف و تخریب بزنند و اغراض شخصی را نسبت به شخص خاصی دنبال کنند گفت: اگر برای خدا کار شود و هدف برای رضایت خدا باشد نباید کسی را که در حال خدمت در یک مجموعه‌ای است تخریب کرد بلکه همه باید کمک کنند و نباید در حوزه اختلاف باشد.

وی افزود: ما همه دنبال یک هدف هستیم و آن هم سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و حفظ مبانی انقلاب و اصولی که امام راحل تبیین کردند نه اینکه جناحی و حزبی عمل شود، دولت‌ها و افراد می‌آیند و می‌روند ما با حفظ استقلال حوزه از نظام که فرزند حوزه است و ولایت فقیه که امام عزیز آن را به عرصه زندگی آورد و رهبری هم با قدرت و حکمت امروز در حال اداره است حمایت می‌کنیم و هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم و در این مسیر که مربوط به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است تعارف نمی‌کنیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه من از افراد و طرق مختلف مسائل حوزه را دنبال می‌کنم افزود: در حوزه کاستی‌هایی وجود دارد که باید حل شود ولی در مجموع عملکرد جنابعالی در سمت رئیس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه را در مجموعه وظایف تعریف شده موفق می‌دانم و برای شما دعا می‌کنم.

وی افزود: با هم فکری مشکلات حل شود، همانطور که تأکید کردم شما را فردی متدین و انقلابی می‌دانم و تقویت شما را لازم می‌دانم البته باید توجه داشت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با توجه به پیوستگی ولی هر یک وظایف دارند که عده‌ای وظایف را با هم مخلوط می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه من امیدوارم همه با هم در یک فضای دینی و دوستانه مشکلات را حل نماییم گفت: از انتقاد سازنده و پیشنهاد قابل اجرا استقبال کنیم و خدای نکرده اختلافی نباشد و حوزه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد و احیانا به غرض ورزی‌های شخصی و حزبی و گروهی توجه نشود.

 

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد
  • تضمین ارزآوری برای کشور به همت صنعت گاز/ «ایران» شریک اقتصادی مطمئن شناخته شد
  • شهر کرج خواستگاه ترویج گل لاله در کشور شناخته شده است
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان
  • تیم خرم آباد با شایستگی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان
  • بزرگترین عملیات پهپادی جهان به نام ایران ثبت شد
  • جهان صنعت و یک خبرنگار مجرم شناخته شدند
  • شب گذشته بزرگترین عملیات پهپادی جهان به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت شد
  • چرا رژیم صهیونیستی یک رژیم یاغی شناخته می‌شود؟ + فیلم