Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، وضعیت آینده مدافع بایرن مونیخ یعنی ژروم بواتنگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه این بازیکن 31 ساله بعد از روی کار آمدن هانسی فلیک وضعیت به مراتب بهتری پیدا کرده و نقش مهمی در قهرمانی های اخیر باواریایی‌ها ایفا کرده اما بیش از هر زمان دیگری به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

قرارداد مدافع آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و شایعات جدایی این بازیکن از جمع باواریایی ها در حالی مطرح شده که گفته می شود چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس از جمله منچستر یونایتد و منچستر سیتی علاقه مند به جذب بواتنگ هستند.

 

در حالی که طی روزهای اخیر سرمربی بایرن مونیخ یعنی هانس فلیک از مدافع آلمانی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان تیمش نام برده بود اما حالا بیلد آلمان مدعی شده که این باشگاه قصد ندارد هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به بواتنگ ارائه دهد و به نظر می رسد که جدایی این بازیکن از جمع شاگردان هانسی فلیک قطعی خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بواتنگ بایرن مونیخ نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم