Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ خبرنگاران دفتر تسنیم قزوین به مناسبت هفته بسیج به مناسبت هفته بسیج به دیدار فرمانده تیپ ۸۲ و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) این استان رفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، خبرنگاران دفتر تسنیم قزوین به مناسبت هفته بسیج به دیدار فرمانده تیپ 82 و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین رفتند و به گفت‌وگو با ایشان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فرماندهان سپاه با نماینده ولی فقیه در استان زنجان/ 220 هزار بسته معیشتی به همت بسیجیان توزیع شد + تصاویردیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید امر به معروفدیدار فرمانده سپاه استان کرمان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش / سردار معروفی: سپاه در کنار ارتش است

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین مناسبت هفته بسیج مناسبت هفته بسیج دیدار فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ روایت فرمانده فرانسوی از جنگ با یمنی‌ها

عزم مقاومت یمن در مواجهه با کشتی‌های تجاری که عازم اراضی اشغالی هستند، به بروز بحرانی تمام‌عیار علیه تل‌آویو منجر شده است، به‌طوری که کشورهای هم‌پیمان با ائتلاف دریایی آمریکا در دریای سرخ، یکی از پس از دیگری در حال عقب‌نشینی هستند.

دریافت 36 MB

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: مجتبی هادوی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • حمایت مسئولان استان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • ویدیو/ روایت فرمانده فرانسوی از جنگ با یمنی‌ها