Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله گفت: بسیج یکی از ظرفیت های بزرگ جامعه اسلامی و امت اسلام برای دست یابی به قدرت همه جانبه است و اگر امروز دستاوردهای بی شماری در کشور کسب کرده ایم همه به برکت وجود تفکر بسیج است که باید این تفکر در سایر بخش ها نیز طنین انداز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه سه شنبه در آیین رزمایش کمک مومنانه و اجرای پروژه های هفته بسیج در شهرستان زرندیه گفت: طرح سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان مرکزی از چند روز گذشته آغاز شده که مساجد به عنوان سنگر و پناهگاه مردم محوریت این طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمان ورود بسیجیان برای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا را صادر کردند و لذا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بستری برای نقش آفرینی گسترده بسیجیان برای قطع زنجیره کرونا است که باید با مشارکت کلیه اقشار مردم و مسئولین به خوبی اجرا شود.

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: طرح سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مبارزه جدی با همه گیری بیماری منحوس کرونا و ریشه کنی آن از طریق توسعه و تقویت اقدامات پیشگیرانه با رهگیری، پیگیری و مراقبت از افراد مشکوک و مبتلا به کرونا قبل و بعد از بستری در بیمارستان عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: کمک به کادر درمان در مبارزه قاطع با رویکرد علمی تا خاموش سازی کووید ۱۹ در کشور، قطع لطمات و آسیب های زیان بار انسانی، اجتماعی، اقتصادی و کند شدن پیشرفت های علمی، آموزشی، اقتصادی و سایر حوزه ها، بازگرداندن امنیت روحی، روانی، جسمی و اجتماعی به آحاد جامعه ، ایجاد فضای امن برای آحاد جامعه در پرداختن به کلیه فعالیت ها از جمله اهداف دیگر طرح جامع سلامت محور شهید سلیمانی است.

کریمی با بیان اینکه امروز برای عبور از مقاطع حساس راهی جز قوی شدن در همه ابعاد نداریم و اگر فرهنگ و تفکر بسیجی به درستی اجرا شود قطعا بسیاری از مشکلات حل خواهد شد،افزود: بسیج یکی از ظرفیت های بزرگ جامعه اسلامی و امت اسلام برای دست یابی به قدرت همه جانبه است و اگر امروز دستاوردهای بی شماری در کشور کسب کرده ایم همه به برکت وجود تفکر بسیج است که باید این تفکر در سایر بخش ها نیز طنین انداز شود.

به گزارش دیار آفتاب؛در این آیین یک هزار بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان با مشارکت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده بود که در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد همچنین احداث یادمان شهدای فرج آباد، اجرای لوله گذاری خط انتقال آب از چشمه به روستا، توسعه و بازسازی مسجد امام محمد باقر(ع) روستای فرج آباد و لایه روبی و احیاء قنات فرج آباد از جمله پروژه هایی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد

عیسی بزرگ زاده سخنگوی صنعت آب در خصوص پیشرفت احداث سد بختیاری گفت: این سد در منتهی الیه در انتهای شاخه بختیاری در دست احداث است و جاده‌های دسترسی آن ایجاد شده است. این طرح در حال حاضر در مرحله فاینانس و تامین مالی قرار دارد که پیگیری این موضوع در دستور کار ما است. 

او افزود: احداث این طرح چند هدف دارد که یک مورد این است که وظیفه کنترل رسوبات حوزه بالادست را دارد تا وارد سد مهم دز نشود و از حجم مفید سد دز کاسته نشود و قدرت تنظیم این سد بزرگ برای جلگه دز و جلگه پایین دست استان خوزستان کاز بین نرود. در واقع یکی از اهداف ایجاد این سد، افزودن به عمر مفید سد دز است و مورد دوم کمک به قدرت تنظیم سد دز برای آورد‌های رودخانه دز است. هدف سوم نیز ایجاد یک نیروگاه برقابی است.

او در خصوص مصارف آب سد بختیاری گفت: به طور کلی به صورت صورت با سد دز کار خواهد شد و همان نسبت‌های شرب و کشاورزی که در حال حاضر وجود دارد، آب تامین خواهد شد. چرا که ترکیب سد دز و سد بختیاری اهداف مشترکی دارند و باید این موارد را برآورده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • غزه مهمترین مساله امروز جهان اسلام است
  • یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ قدرت اسلام را به نمایش گذاشت
  • محفل بزرگ «امام حسنی ها» بیانگر گام‎های تمدن سازی اسلامی است
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد