Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار از گروه E آغاز شد و چلسی و سویا توانستند صعودشان را به یک هشتم نهایی قطعی کنند.

 

چلسی به مصاف رن رفت و ۲ بر یک میزبانش را شکست داد. شاگردان فرانک لمپارد در دقیقه ۲۲ با گلزنی اودوی یک بر صفر پیش افتادند و نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم رن تیم برتر میدان بود و مدام حمله می کرد. در نهایت تلاش های تیم فرانسوی به نتیجه رسید و گیراسی در دقیقه ۸۵ بازی را مساوی کرد. تنها چند دقیقه بعد اولیور ژیرو که در نیمه دوم به زمین رفته بود گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا تیمش با کسب این سه امتیاز حضورش در مرحله حذفی قطعی شود.

 

   

 

در دیگر بازی سویا برابر کراسنودار قرار گرفت و مانند چلسی در لحظات پایانی تساوی یک بر یک را به پیروزی ۲ بر یک تبدیل کرد. ایوان راکیتیچ خیلی زود دروازه میزبان را باز کرد. کراسنودار در دقیقه ۵۶ بازی را به تساوی رساند اما مونیر حدادی در وقت های اضافه گل دوم سویا را وارد دروازه تیم روسی کرد تا سه امتیاز به شاگردان یولن لوپتگی برسد.

 

سویا مانند چلسی ۱۰ امتیازی شد و در دو هفته باقی مانده با تیم لندنی برای صدرنشینی رقابت خواهد کرد. رن و کراسنودار هم که شانس صعود به یک هشتم را از دست دادند برای کسب جایگاه سومی و حضور در لیگ اروپا تلاش خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چلسی سویا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.   به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.   ترکمنستان صفر - ایران یک   گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ برای ایران.   کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از ایران و دوردیف در دقیقه ۳۷ و در دقیقه ۴۰ از ترکمنستان.   کارت قرمز: -   ترکیب ایران: حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسیی کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی (۶۹ امید نورافکن)، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی (۶۹ علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.   ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.   شرح گل:   در دقیقه ۵+۴۵، روی ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان، درون محوطه جریمه ترکمنستان مهدی طارمی با سر پاس زیبایی را برای قایدی ارسال کرد و این بازیکن هم با شوت پای راست دروازه ترکمنستان را باز کرد.   تیم ملی ایران با این برد در گروهش ۱۰ امتیازی شد و به همراه ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز صعود کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!