Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:08:12 GMT

بانک اطلاعاتی تمام تجهیزات خدمات رسانی تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۶۳۲۹

بانک اطلاعاتی تمام تجهیزات خدمات رسانی تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه درجلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، برلزوم آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در مواقع بحرانی تاکید کرد و گفت: طی سال گذشته عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان خوب بود.

وی بر لزوم تهیه و تشکیل بانک اطلاعاتی تمام تجهیزات و امکانات دستگاه‌های خدمات رسانی تاکید کرد و یاد آورشد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: طی سال گذشته خدمات رسانی راهداری زمستانی در استان بسیار خوب بود.

حقیقی تاکید کرد: با توجه به هشدارهای ارائه شده توسط سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارشها و احتمال وقوع سیل، ستاد مدیریت بحران استان زنجان در آمادگی کامل باشد.

وی افزود: هرجایی که حادثه رخ می‌دهد امدادگران، قبل از همه در آنجا حضور دارند و باید امداد گران همیشه در آماده باش کامل بوده و آموزش این جامعه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: در تشکیل بانک اطلاعاتی بخش دولتی و خصوصی امکانات لازم را فراهم کنند تا درمواقع بحرانی استفاده شود.

حقیقی گفت: شرکت نفت و فراورده‌های نفتی دراستان زنجان نسبت به تامین نفت سفید مردم در روستاها مدیریت لازم را داشته باشد و نباید هیچ روستایی بدون نفت باشد.

وی ابراز کرد: باید روستاهایی که فاقد گاز هستند در فصل سرما نفت به اندازه کافی داشته باشندو مدیر شرکت نفت تلاش لازم را بکند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در زمینه مدیریت بحران جزو چهار استان برتر کشور شد، افزود: امسال باید بانک اطلاعاتی مورد نیاز مدیریت بحران تکمیل شود و در این بانک اطلاعاتی تجهیزات سنگین، نیمه سنگین و امکانات همه دستگاه‌های اجرایی استان و حتی بخش‌های خصوصی ثبت و منابع انسانی و امکانات انباری نیز در این فایل مشخص شود.

حقیقی یاد آورشد: نمایندگانی از هر دستگاه اجرایی با دو یا چند راننده در فایل ثبت شود که در مواقع اضطراری کمک حال باشند.

کد خبر 5079951

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استانداری زنجان مدیریت بحران ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج بانک اطلاعاتی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان از ثبت یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۶۸ تردد از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد محمدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در محورهای مواصلاتی استان زنجان 88 دستگاه ترددشمار و 32 دوربین ثبت تخلفات فعال است و با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از 24 اسفند تا شش فروردین‌ماه بیش از یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی بیش از یک میلیون خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین 201 هزار و935 خودرو است، همچنین تردد ورودی به استان 773هزار و تردد خروجی 760 هزار و 842 خودرو توسط مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: پر ترددترین محور استان زنجان باند شمالی آزادراه زنجان -قزوین با تردد بیش از 421 هزار خودرو است.

محمدی در پایان افزود: سامانه تلفنی و اینترنتی 141 مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان است و هموطنان می‌توانند تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه ها مطرح کنند.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • پایان کار سارق کابل و تجهیزات برق در زابل
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • سه هدف طراحان عملیات تروریستی مسکو