Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت : در این سفر عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی به منظور تامین نیاز استان به مسکن (طرح اختتام)، کلنگ زنی عملیات اجرائی ۶۰ طرح عمران شهری و روستایی (طرح ۶۰) و کلنگ زنی محور بجنورد-میامی-تهران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی راز و جرگلان و ده‌ها طرح دیگر که باعث ارتقاء و توسعه استان خواهد شد، از برنامه‌های سفر است.

بیشتر بخوانید

سفر دو مسئول کشوری به خراسان شمالی

شجاعی گفت : در سفر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، تعداد زیادی از معاونان وزارتخانه‌ها و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرائی ایشان را همراهی می‌کنند که در این فرصت بسیاری از مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفته و رفع مشکل خواهد شد.

او افزود: جزئیات اجرایی این طرح‌ها در جریان سفر و بازدید‌های روز‌های آتی به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی کلنگ زنی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه