Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات سه‌شنبه به وقت آمریکا (بامداد چهارشنبه به وقت تهران) میانگین صنعتی داو جونز تحت تأثیر اخبار مثبت از واکسن کرونا و امید به ریکاوری سریع‌تر اقتصاد آمریکا، جهش کرد و برای اولین بار از سطح مهم ۳۰ هزار واحد فراتر رفت.

اخبار موفقیت ۷۰ درصدی واکسن کرونای آسترا زنکا باعث شد تا امید به پایان سریع‌تر پاندمی کرونا و بازگشت قدرتمند اقتصاد آمریکا روحیه سرمایه‌گذاران را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر آغاز رسمی فرآیند انتقال قدرت از دونالد ترامپ به جو بایدن، پس از چند هفته تأخیر، بازارهای جهانی را تقویت کرده بود.

میانگین صنعتی داو جونز ۴۴۸ واحد یا ۱.۵ درصد جهش کرد و به ۳۰٫۱۱۶.۵۱ واحد رسید که بالاترین رکورد در تاریخ این شاخص است.

در همین زمان شاخص‌های اس‌اندپی و نزدک هم به ترتیب با جهش ۱.۵ درصدی و ۱ درصدی رکورد زدند.

کد خبر 5080018

منبع: مهر

کلیدواژه: وال استریت شاخص بورس داوجونز بازار سهام امریکا ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس قیمت دلار تولید نفت قیمت نفت نهاده های دامی قیمت مرغ وزارت جهاد کشاورزی فولاد بورس تهران اقتصاد آمریکا کالاهای اساسی نرخ تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ستاد حمایت از جوانی جمعیت استان گفت: قانون جوانی جمعیت، قانونی جامع با مشوق‌های خوبی برای مزدوجان و فرزند آوری است و همه دستگاه‌ها باید برای اجرای این قانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات امسال منابع مورد نیاز برای تسهیلات فرزند آوری تامین خواهد شد تا صف تشکیل شده تسهیلات کمتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در راستای واگذاری زمین خراسان جنوبی رتبه اول را دارد گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ تک واحدی و دو واحدی آماده قرعه کشی است.

طالبی گفت: بر اساس ماده پنج قانون جوانی جمعیت باید دستگاه‌های خدمت رسان انشعابات را به خانواده‌های دارای سه فرزند با تخفیف ۵۰ درصدی و چهار فرزند با تخفیف ۷۰ درصدی و عوارض شهرداری با تخفیف۱۰ درصد داده شود.
وی افزود: مصوبات قانون جوانی جمعیت به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم مشمول طرح جوانی جمعیت از این قوانین استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی