Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 5 آذر) در جلسه علنی مجلس و تذکر ماده 75 قانون آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: من از کار کمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای اصلاح ساختار بودجه و جلسات متعدد و زحماتی که کشیده‌اند تشکر می‌کنم اما این را باید بدانیم که نباید آزاداندیشی و نظر دادن را از نمایندگان مجلس بگیریم و به همین دلیل باید به همگان اجازه دهیم که نمایندگان فرصت اظهار نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برداشت دستگاه‌های اجرایی از مصوبات ما ملاک عمل است و در صورتی که این برداشت اشتباه باشد می‌تواند برای کشور مشکلاتی را ایجاد کند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: ما در بودجه با شرایطی مواجه هستیم که شنیده‌ام 205 هزار میلیارد تومان دولت بنا دارد اوراق سلف نفتی بفروشد که معنایش یعنی فاجعه و تحویل زمین سوخته به دولت بعدی.

نادران گفت: دولت و مجلس باید درباره اصول بودجه سال آینده با یکدیگر نشست داشته و کلیات آن را بررسی کنیم.

وی گفت:‌ نباید اینگونه باشد که که اموال  آیندگان را با فروش اوراق بفروشیم و روی مسائل اساسی کار نکنیم.

وی تصریح کرد: باید دولت و مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه خلاصه هزینه و منابع و درآمدهای بودجه سال آینده را به صورت مشترک بررسی کنند.

نماینده تهران در مجلس گفت: نباید طوری شود که لایحه بودجه به مجلس بیاید و کمیسیون تلفیق به دلیل اشکالات فراوان کلیات بودجه را رد کند این در حالی است که در سال گذشته وقتی بودجه به سران قوا رفت محرمانه شد و امکان بررسی و ارائه پیشنهادات گرفته شد و در نهایت مشکلات اقتصادی فعلی ایجاد شد به همین دلیل از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌خواهم در جلسات متعدد با دولت  جزئیات بودجه را به صورت مشترک با یکدیگر بررسی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بودجه مجلس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد

به گزارش خبرنگار مهر، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس قرار بود قیمت ۱۱ قلم کالا مطابق با قیمت های شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد.

وی بیان کرد: در واقع باید ما به التفاوت قیمت‌ها را دولت به فروشنده بپردازد اما در حال حاضر عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت مطابق مصوبه مجلس نیست چراکه اگر فردی برای مثال ۷۰۰ هزار تومان کالا خریداری کند دولت صرفا ۲۰۰ هزار تومان آن را می‌پردازد که این خلاف قانون است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از خانوارها توان پرداخت کالاهایی که قیمت آن به شدت گران شده است را ندارند و باید ۱۱ قلم کالای اساسی به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد؛ دولت باید در نحوه اجرای این قانون، اصلاحات لازم را انجام دهد و این قانون باید دقیق اجرایی شود.

حاجی دلیگانی در ادامه جلسه گفت: از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران که با «وعده صادق» پوزه زیاده‌خواهان اقتصادی را به خاک مالیدند و برای کشور اقتدار مضاعف آفریدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6084310 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد