Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:29:38 GMT

۴۰ تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۶۴۵۸

۴۰ تن مرغ منجمد در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری استانداری چهارمحال و بختیاری الله کرم نصیری اظهار کرد: مشکل کمبود مرغ که در روزهای اخیر در استان شکل گرفت، مشکلی در گستره ملی بود.

وی ادامه داد: مشکل کمبود مرغ در استان وجود ندارد و کمبودی که در بازار طی روزهای اخیر مشاهده شده است ناشی از مهار افزایش قیمت مرغ بود چرا که مرغدارای‌ها تلاش داشتند تا تولیدات خود را به قیمت کشوری توزیع کنند که در برابر آنها مقاومت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصیری با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان، تصریح کرد: هم‌اینک دو میلیون و ۳۰۰ هزار جوجه‌ریزی در مرغدارای‌های استان انجام شده است و در آبان نیز یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که این موضوع حاکی از تأمین مرغ موردنیاز در استان است.

وی از توزیع ۴۰ تن مرغ منجمد یارانه‌ای با قیمت مصوب برای تنظیم بازار مرغ و جبران کمبود در این حوزه خبر داد و یادآور شد: مرغ‌های منجمد با محوریت فرمانداری‌ها از امروز وارد بازار و توزیع می‌شود.

نصیری با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا و به دنبال آن قیمت مرغ در روزهای آینده به تعادل خواهد رسید، تاکید کرد: نیاز است بسیج با حضور در کشتارگاه‌ها و نظارت بر نحوه توزیع مرغ در کنار دستگاه‌های نظارتی قرار بگیرد.

کد خبر 5080086

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مرغ استانداری چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود

پرویز فروغی، دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده به ۴۹ هزار تومان و مرغ گرم به ۶۹ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، با توجه به مازاد تولید و زیان مرغداران، پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مرغ مازاد باید اقدام کند و همواره بخشی از مازاد تولید باید صادر شود.

فروغی ادامه داد: بنابر جوجه ریزی صورت گرفته و نیاز کشور، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ از سطح بازار توسط پشتیبانی امور دام باید جمع آوری شود.

دبیرکانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی مورد نیاز کشور است، افزود: بنابر آمار در فروردین ۱۳۷ تا ۱۳۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته و پیش بینی می شود که در اردیبهشت طبق سیاست وزارت جهاد در همین محدوده باشد. هر چند مصرف در ماه های فروردین و اردیبهشت کاهشی است.

او گفت: با ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته، ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تن مرغ گرم تولید می شود که بر این اساس کمبودی در عرضه نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.