Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@08:20:01 GMT

رعایت پروتکل های بهداشتی به ۹۰درصدرسید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۶۴۶۹

رعایت پروتکل های بهداشتی به ۹۰درصدرسید

به گزارش مهر، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا سه شنبه شب در گفتگوی ویژه تلویزیونی گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم به ۸۵ تا ۹۰ درصد رسیده که بسیار امیدوار کننده است و برای کاهش تردد کارکنان دولت با وسایل حمل و نقل عمومی پیشنهاد شناور شدن ساعت کار کارمندان نیز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رئیسی با اشاره به شلوغی مترو تهران، افزود: شلوغی مترو بیشتر به علت تردد کارمندان است و مقرر شده فردا (چهارشنبه) این مساله در هیأت دولت مطرح شود، اگر صلاح باشد در صورت امکان با تفویض اختیار به وزارتخانه‌ها، ساعت کار کارمندان شناور می‌شود و باز هم تعداد کارمندان در ادارات کاهش می‌یابد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، ادامه داد: با شناور شدن ساعت کار کارکنان در ادارات، این کمک خواهد کرد تا حجم تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و به خصوص با مترو کاهش یابد.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: اگر ساعت کار کارمندان در ادارات نیز شناور شود در این صورت عده‌ای از کارکنان ساعت ۸ تا ۱۴ و عده‌ای نیز مثلاً از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در ادارات حضور خواهند یافت.

منبع: الف

کلیدواژه: ساعت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: در ایام شب‌ قدر تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد. - اخبار استانها -

عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از تغییر ساعت اداری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به منظور فراهم شدن امکان بهره‌مندی کارکنان دولت از ثمرات معنوی شب‌های پرفضیلت قدر، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام  سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در استان کردستان در روزهای نوزدهم، بیست و سوم و  بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با تأخیر خواهد بود.

وی افزود: ساعت شروع فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در این ایام شب قدر 9 صبح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها نمی‌شود و همکاران باید مطابق برنامه و شیفت ابلاغی سر کار حضور یابند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ساعت کار ادارات یک استان تغییر کرد + جزئیات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • کاهش ۴۰درصدی هزینه های حمل‌ونقل دریایی
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟