Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: از بامداد فردا، پنجشنبه تا اوایل وقت روز دوشنبه هفته آینده یک سامانه فعال بارشی جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این سامانه علاوه بر افزایش دمای شبانه به تناوب سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد و در پاره‌ای از نقاط رگبار تگرگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارشی که در ساعاتی از روز پنجشنبه به خصوص در نیمه شرقی و اورامانات و همچنین در روز شنبه تا اوایل روز یک‌شنبه به‌ویژه در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در پاره‌ای از نقاط با سیلاب‌های محلی همراه خواهد شد.

وی اجرای عملیات کشت‌های پاییزه را پس از مساعد شدن شرایط مزرعه در نقاط گرمسیر استان توصیه کرد و همچنین از کشاورزان خواست بعد از برداشت محصولاتی نظیر پیاز وسیب‌زمینی نسبت به کیسه‌گیری و انتقال به جایگاه مناسب با دما و رطوبت مطلوب تا زمان عرضه به بازار مبادرت کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه هواشناسی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز جو استان را تحت تأثیر داشته مجدداً بارش‌هایی (غالباً به شکل رگبارهای بهاری) همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری داشته بارش، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به صورت رگبار پراکنده تگرگ نیز مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا (سه‌شنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085663

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران