Web Analytics Made Easy - Statcounter

متکی گفت: در حال حاضر ۵۱۰ بیمار به دلیل کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی متکی» صبح امروز (چهارشنبه 5 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان گلستان محدودیت های هوشمند مقابله و پیشگیری از کرونا را در سخت ترین روزهای شرایط اقتصادی به خوبی رعایت می کنند و امیدوار شاهد کاهش میزان بار بستری بیماران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان گلستان یک هزار و 100 بیمار مبتلا به کووید 19 جان باختند و همچنین در طول 24 ساعت گذشته 9 نفر به دلیل این بیماری جان باختند.

 

متکی بیان کرد: در حال حاضر 510 بیمار به دلیل کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که 107 نفر در بخش مراقبت های ویژه و 53 نفر نیز به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

 

وی یادآور شد: بیشترین میزان آمار ابتلایان مربوط به کسانی است که در تجمعات و مراسم عروسی و عزا حضور داشتند و باید این ویروس را جدی تر بگیریم و این موضوع باعث شده است که خیلی از عزیزان خود را از دست بدهیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی متکی آمار مبتلایان به کرونا کرونا ویروس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در اقدامی خداپسندانه و نوع دوستانه خیرین سلامت خانم دکتر شیوا حسن زاده   یکصد میلیون ریال  وخانواده مرحوم حاج ناصر کریمیان    دویست میلیون ریال برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی اهدا کردند.

خانواده مرحومان حاجی کریم ایرانفر و حاجیه زینب ایرانی  نیز در خرید   یک دستگاه دی سی شوک به ارزش سه میلیارد و سیصد میلیون ریال اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • زالو درمانی؛ خوب یا بد؟
  • استفاده از الکل و فریز کردن، روش‌های قابل قبول برای معدوم‌سازی زالوهای درمانی
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • هشدار؛ انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی
  • انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی | پزشک اجازه تهیه و مصرف زالو برای بیمار را ندارد
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه
  • ارائه خدمتبه ۲ هزار و ۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص