Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در دیدار با امام جمعه اهر گفت: بسیج نهادی مردمی و انعطاف‌پذیر است و باید در تمامی صحنه‌ها نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین مأموریتی که به سپاه و بسیج از سوی مقام معظم رهبری و سلسله مراتب فرماندهی ابلاغ شده؛ مقابله با ویروس کرونا و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدزاده افزود: با وجود شیوع کرونا و درگیری کشور با این بیماری؛ پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج در آذربایجان‌شرقی تعطیل نشده است و همچنان به محرومیت‌زدایی ادامه می‌دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا اظهار داشت: آن‌چه که امروز برای سپاه و بسیج اهمیت دارد؛ مدیریت و کنترل اپیدمی بیماری کرونا است که در این راستا «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه سپاه ناحیه اهر و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان؛ استارت «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» را به خوبی زده‌اند و نیاز به حمایت و همراهی مردم دارند.

گل محمدزاده افزود: اگر در «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» مردم همکاری خوبی نداشته باشند؛ انتظار موفقیت در مقابله با کرونا غیرواقع‌بینانه است، اما همچنان به همکاری مردم امیدواریم.

وی گفت: شهرستان اهر در اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه جزو موفق‌ترین شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی بود، هرچند می‌دانیم اهر آن‌چنان شهر صنعتی نیست و درآمدهای مردم نسبت به برخی شهرستان‌ها کمتر است.

کد خبر 5080128

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محرومیت زدایی سپاه عاشورا گروههای جهادی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳